Moi!
"VAIHDA OHEINEN SIM-KORTTI NYKYISEN TILALLE PIAN"...
...alkoi kirjeenne sisältö (siis isoilla kirjaimilla "huutaen").
Montako viikkoa siihen "AKTIVOI 040xxxxxxx" -viestiin pitää odottaa vastausta?
Tuttuun tyyliin tarkempia infoja verkkopäivityksen liittymisestä SIM-vaihtoon ei lapussa juoruiltu, eikä lapusta edes ilmennyt, jotta minkä liittymän SIM on kyseessä (esim. itselläni ns. pää- ja rinnakkais-SIM -kortit)....
A
Hyvin menee...
Vanhan SIMmin kanssa katosi "tolpat" tuon aktivointiviestin lähetyksen jälkeen - ja kun kokeilin "sokkona" uutta SIMmiä, niin PIN ei kelvannut siihen (= SIM ei vielä aktivoituna)... ???
Nyt siis en näe mahdollista tulevaa aktivointiviestin kuittia, eikä uuttakaan voi lähettää....
Johan tällanenkin säätö sit taas meni perseelleen....
Toimintaohjeita???
Vanhan SIMmin kanssa katosi "tolpat" tuon aktivointiviestin lähetyksen jälkeen - ja kun kokeilin "sokkona" uutta SIMmiä, niin PIN ei kelvannut siihen (= SIM ei vielä aktivoituna)... ???
Nyt siis en näe mahdollista tulevaa aktivointiviestin kuittia, eikä uuttakaan voi lähettää....
Johan tällanenkin säätö sit taas meni perseelleen....
Toimintaohjeita???
A
Hei DigiHate !
Lisäätkö asiakasnumerosi tänne asetuksiin, niin katsomme mihin liittymään SIM-kortti kuuluu.
Pahoittelemme, että kirje oli siinä mielessä vaillinainen että liittymänumero siitä on jäänyt puuttumaan.
Olemme välittäneet palautteen tästä eteenpäin ja palaamme vielä yleisesti asiaan.
Lisäätkö asiakasnumerosi tänne asetuksiin, niin katsomme mihin liittymään SIM-kortti kuuluu.
Pahoittelemme, että kirje oli siinä mielessä vaillinainen että liittymänumero siitä on jäänyt puuttumaan.
Olemme välittäneet palautteen tästä eteenpäin ja palaamme vielä yleisesti asiaan.
A
Hei vielä DigiHate !
Laitoithan uuden SIM-kortin PIN-koodiksi 0000, eli neljä 0-numeroa?
Laitoithan uuden SIM-kortin PIN-koodiksi 0000, eli neljä 0-numeroa?
A
Päivitystä on siirretty eteenpäin, eli SIM-kortteja ei poisteta verkosta vielä maanantaina 3.6., vaan aikaisintaan 6.6. myöhemmin vahvistettavana aikana. Näin varmistamme, että uudet SIM-kortit ja mahdollinen lisäinformaatio ovat varmasti tavoittaneet kaikki, joita tämä asia koskee.
A
Jep, soittelin rinnakkais-SIMmillä tässä välissä vikapalveluun.
Sinänsä simppelin oloisessa 5-kohtaisessa toimintaohjeessa oli kasa virheitä, mitä vikapalvelusoiton vast.ottajakin ääneen mulle ihmetteli, kun niitä latelin - olisipa hienoa kuulla sen ohjeen tekijän kommentit!!!
Ohjeen kohdat:
1: OK
2: Puuttuu tärkeä kommentti eli 'Aktivointiviestin lähettämisen jälkeen vanha SIMmi sammuu heti'
3: Liittyen kohtaan 2 ja toisin kuin tässä kohdassa väitetään, aktivointiviestin kuittausta näy eikä kuulu vanhan SIMmin koneessa ollessa, vaikka odottelisi maailmanloppuun saakka. Ohjeen kohta 3 on kokonaan turha ja siten harhaanjohtava. Aktivointiviestin kuittaus lähtee (näköjään) välittömästi, mutta sen siis näkee vasta uudella SIMillä, jolloin se on jo merkityksetön
4: SIMmien vaihto vanhasta uuteen - pitäisi ilman muuta olla muistutus, että uuden SIMmin PIN nro on 0000 (tai mikä lieneekään).
5: OK
Lisäksi ohjeessa siis ei manita lainkaan
- mitä liittymää se koskee
- lyhyttä sepustusta, jotta miksi ko. liittymän SIM yleensä pitää vaihtaa verkkopäivityksen johdosta (etenkin, kun vaihto ei koske kuin tiettyä ajankohtaa vanhempia SIMmejä)
- vikapalvelunumeroa (ainoastaan yleinen ikuisuusjonotus-perus-palvelunumero on tarjolla)
Sillälailla näitä ohjeita siellä taas on luotu!!!
Sinänsä simppelin oloisessa 5-kohtaisessa toimintaohjeessa oli kasa virheitä, mitä vikapalvelusoiton vast.ottajakin ääneen mulle ihmetteli, kun niitä latelin - olisipa hienoa kuulla sen ohjeen tekijän kommentit!!!
Ohjeen kohdat:
1: OK
2: Puuttuu tärkeä kommentti eli 'Aktivointiviestin lähettämisen jälkeen vanha SIMmi sammuu heti'
3: Liittyen kohtaan 2 ja toisin kuin tässä kohdassa väitetään, aktivointiviestin kuittausta näy eikä kuulu vanhan SIMmin koneessa ollessa, vaikka odottelisi maailmanloppuun saakka. Ohjeen kohta 3 on kokonaan turha ja siten harhaanjohtava. Aktivointiviestin kuittaus lähtee (näköjään) välittömästi, mutta sen siis näkee vasta uudella SIMillä, jolloin se on jo merkityksetön
4: SIMmien vaihto vanhasta uuteen - pitäisi ilman muuta olla muistutus, että uuden SIMmin PIN nro on 0000 (tai mikä lieneekään).
5: OK
Lisäksi ohjeessa siis ei manita lainkaan
- mitä liittymää se koskee
- lyhyttä sepustusta, jotta miksi ko. liittymän SIM yleensä pitää vaihtaa verkkopäivityksen johdosta (etenkin, kun vaihto ei koske kuin tiettyä ajankohtaa vanhempia SIMmejä)
- vikapalvelunumeroa (ainoastaan yleinen ikuisuusjonotus-perus-palvelunumero on tarjolla)
Sillälailla näitä ohjeita siellä taas on luotu!!!
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.