Vikailmoituksen peruminen

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tein vikailmoituksen netin kautta laajakaistani hidastumisesta mutta ongelma on näiltäosin korjautunut ja haluaisin sen turhan ilmoituksen poistaa mutta ei näytä onnistuvan.

Yritin vikailmoitusrobotin kautta, ei kysynyt missään välin että haluanko sen poistettavan. Yritin soittaa asiakaspalveluun mutta jostain syystä antaa jonottaa viitisen minuuttia ja sitten katkaisee yhteyden. Ei hermot enää kestä jonotella!! Siksi yritänkin sitä perua tätä kautta jos jollain ihmeenkummalla se sattuisi onnistumaan.

On kyllä tehty turhan vaikeaksi tämäkin. Miksi ei voi löytyä omien sivujen kautta välilehteä jossa on vikailmoitukset ja ne pystyisi sitä kautta perumaan?

7 kommenttia

Laajakaistaliittymän vikailmoituksen peruminen:
1. Soita vianrajausautomaattiin 0206 90101
2. Tunnistaudu kuten vikailmoitusta jättäessäsi
3. Automaatti sanoo: "Yhteydestäsi on jo aiemmin kirjattu vikailmoitus. Haluatko perua sen?"
4. Vastaa ”Kyllä”
Tapio kirjoitti:

2. Tunnistaudu kuten vikailmoitusta jättäessäsi


Siinäpä se on kun en jättänyt vikailmoitusta puhelimitse vaan netin kautta kuten aiemmin kirjoitin.


Tosin eipä tuolta ole mitään kuulunut vaikka viesti ilmoituksen vastaanottamisesta tuli jo pari kolme päivää sitten
Mahdottoman hankalaksi tehty peruminen. Nyt maksan jonottamisesta peruakseni Soneran vian.
Evolution kirjoitti:
Siinäpä se on kun en jättänyt vikailmoitusta puhelimitse vaan netin kautta kuten aiemmin kirjoitin.


Puhelimen kautta peruminen pitäisi onnistua silti, jos liittymällä on avoin vikailmoitus. Hidastelu- ja/tai katkomisongelmissa vikailmoituksen käsittelyaika on pidempi kuin kokonaan poikki olevalla yhteydellä, joten vikailmoituksen voi perua lähettämällä vaikka peruutuspyynnön Laajakaistan vikailmoituslomakkeella.

Laajakaistan vikailmoituslomake menee aina Vikapalvelun henkilön käsittelyyn eli sen perusteella ei täysin automaattisesti tapahdu mitään. Lomakkeen Lisätiedot-kenttään voi kirjoittaa viestin Vikapalvelun luettavaksi.
Tapio kirjoitti:

Puhelimen kautta peruminen pitäisi onnistua silti, jos liittymällä on avoin vikailmoitus.


Niin pitäisi mutta eipä onnistu, ei kysyny missään välin että perutaanko entinen ilmoitus. Ja nyt tänään oli tullut viestiä asiakaspalvelulta että mennyt asiantuntijan hoidettavaksi asia. Ja asiakaspalvelunumero vain pudottaa jostainsyystä linjoilta itsestään (soitettu monella eri kännykällä).

On se kumma kun tätä ilmoitusta ei voi tai paremminkin ei ole voinut perua esimerkiksi nyt tätä kautta?! Ei luulisi olevan kovin iso homma.
Toivottavasti edes tajutaan soittaa ennenkuin lähetetään mitään perkeleen korjaajaa paikanpäälle, turha nimittäin luulla että tulisin maksamaan sen käyntiä!!

Mutta nyttenpähän tuli viimenen niitti tähän arkkuun kun tämäkin homma tahmoo näin pahasti. Oli muuten viimeinen kerta kun soneran palveluita tulen käyttämään kunhan tästä riisto liittymästä pääsen jossain välin eroon.
Lopultakin asia on kunnossa, vaikka vaikeeta se meinasi olla...
Vikailmoitus oli mennyt asentajalle asti ja hän oli korjannut liittymän kytkennän verkossa. Vikailmoitus oli aiheellinen.

Vastaa