Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kariberg_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Virhe 668!

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minulla on Huawei 1552 nettitikku ollut käytössä runsaan vuoden. Nyttemmin on alkanut ilmestyä usein ilmoitus: "Virhe 668" ja samalla yhteys katkeaa eikä sitä saa kytkettyä uudelleen päälle ennen kuin koneen käynnistää uudelleen. Mistä vikailmoitus johtuu ja mitä pitää tehdä, että vian saa korjatuksi. Toisinaan tulee myös ilmoitus "Virhe 633", jolloin saan yhteyden päälle vain käynnistämällä koneen uudelleen. Pikaista vastausta toivoen. T., aktiivikäyttäjä
1 vastaus
Olavi_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 352 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei kariberg: Kannattaa kokeilla päivittää nettitikku. Päivitystiedoston löydät täältä.

Jos tämä ei auta, niin kokeile ladata yhteysohjelma uudelleen.

Todennäköisesti virheilmoitus tarkoittaa sitä, että tietokoneesi sisäinen modeemi tai wlan varaa sen portin, jota nettitikku yrittää käyttää. Kokeile ottaa sisäinen modeemi/wlan pois käytöstä. Mikäli tämä ei auta, saat lisäapua Helpson -palvelustamme.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut