Virheellinen lasku maksukanavista


Irtisanoin jo maksukanavat jotka tulivat 2kuukaudeksi kaupan päälle kun tilasin viihdepaketin.

Sain yli 51,30e laskun tässä kuussa, vaikka irtisanoin jo viime kuussa kaikki maksukanavat ja maksoin silloin 51,30e!

Nyt korjatkaa.

Asiakasnumero 3000956278

10 kommenttia

Hei w33q!

Katsoin tiedoistasi, että olet tosiaan irtisanonut maksukanavat jo 19. kesäkuuta. Meillä on käytössä jälkikäteislaskutus, joten sait kesäkuuta koskevan laskun vasta nyt heinäkuussa. Tarkistin myös laskultasi, että kanavia oli laskutettu kesäkuun osalta vain 19.6. asti eli kaikki näytti olevan kunnossa.
Mikäli jokin asia jäi vielä epäselväksi, voit vastata tähän viestiin tai ottaa suoraan yhteyttä Asiakaspalveluumme.

Hauskaa kesää!
Eli en maksa tätä 51,30e vaan sen 19,90e vai mikä se onkaan, normaalisti?
Hei w33q,
Kanavat on irtisanottu 19.6. Uusimmassa laskussa on veloitukset kesäkuulta, koska laskutamme tapahtumat laajakaistasta ja Koti TV:stä jälkikäteen, vasta käytetyn ajan jälkeen. Kanavapaketeista on siis laskutettu 19 päivää.
Saapunut lasku tulee siis maksaa kokonaan. Seuraavassa laskussa ei kanavapaketeista enää laskua ole.
Kanavapaketit loppuivat silloin 19päivä. Heti! En ole nähnyt mitään kanavapaketteja kuukauteen, niin miksi maksan tyhjästä! Maksan kanavapakteista jotka eivät ole näkyneen melkein kuukauteen!
Hei w33q!

Kanavapaketit on irtisanottu 19.6. ja ne lakkasivat silloin myös näkymästä. Laskutamme Koti TV:stä kuitenkin jälkikäteen eli kesäkuussa näkyneistä kanavista lasku tulee sinulle heinäkuussa. Eli et maksa tyhjästä. Laajakaistan laskutus toimii aivan samalla periaatteella eli nyt heinäkuussa maksettavaksesi tullut lasku koskee kesäkuun laajakaistayhteyttäsi. Laskutetut päivät näet myös laskultasi, josta voit asian tarkistaa.
Heikki- kirjoitti:
Hei w33q!

Kanavapaketit on irtisanottu 19.6. ja ne lakkasivat silloin myös näkymästä. Laskutamme Koti TV:stä kuitenkin jälkikäteen eli kesäkuussa näkyneistä kanavista lasku tulee sinulle heinäkuussa. Eli et maksa tyhjästä. Laajakaistan laskutus toimii aivan samalla periaatteella eli nyt heinäkuussa maksettavaksesi tullut lasku koskee kesäkuun laajakaistayhteyttäsi. Laskutetut päivät näet myös laskultasi, josta voit asian tarkistaa.


Ahaa nyt tajusin. Pitää kai sitten maksaa..
mulla on vähän sama ongelma.
soitin asiakaspalveluun ajat sitten ja peruin kaikki kanavapaketit.
siellä sanottiin että on 2 viikon irtisanominen.ja että 8.6 loppuu.
nyt on 24.7 ja kanavat näkyy edelleen ja yllätys että muistitte vielä isolla laskulla.

lisäksi liitymänhallinta sivulla on kauan ollut teksti:"Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis".
Hei miggis! Tässä tapauksessa pyydän sinua olemaan yhteydessä Asiakaspalveluumme. Voit esim. varata Ajanvarauskalenteristamme soittoajan, jolloin me soitamme sinulle päin.
Minulla on kanssa nyt ongelma, eli tilasin sonera viihdepaketin ja siihen tuli kaupan päälle 2kk mtv ja viasat kanavapaketit. Oletin, että tämän jälkeen nämä myös loppuvat, eikä nainen, joka minulle tämän sonera viihdepaketin myi sanonut mitään, että pitäisi olla itse purkamassa näitä myöhemmin. Tässä tapauksessa en olisi koko kanavia edes halunnut, koska en niitä ole kerennyt edes katsomaan. Eli nyt siis laskussa näkyy summa 54,99€, eikä 19,90€ mistä oli sopimus, ja tämä on aika iso ero opiskelijalle.. Toivottavasti korjaatte nyt tämän ongelman, sillä melkoiselta huijaukselta tämä kyllä vaikuttaa. Katsoin vielä läpi noi sähköpostit, joita lähetitte kun olin tilaukseni tehnyt niin ei niissäkään missään lue, että pitäisi olla itse irtisanomassa..

edit. asiakasnumero: 3000696398

edit2. homma hoidettu asiakaspalvelun kautta
Hei Cozzy

kanavapaketit olivat sopimuksen mukaan maksutta 9.12.2012 saakka, jonka jälkeen niistä alkoi normaalihinnoittelu. Kanavat tuli erikseen irtisanoa jos ei niillä halunnut jatkaa. Pahoittelen, mikäli tätä ei myyntitilanteessa sinulle selvennetty.

Lähetimme sinulle 28.11.2012 tekstiviestillä muistutuksen näistä kanavista, että ilmaisjakso päättyy ja kanavat jatkuvat normaalihintaisena. Selvitysteni mukaan kanavapaketit ovat sinulla edelleen voimassa.

Mikäli haluat muutoksia kanavapaketteihin otathan yhteyttä Asiakaspalveluumme.

Vastaa