Virheellinen tunnus tai salasana

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 11 katselukertaa

Eli saan kyseisen ilmoituksen aina kun koitan laittaa tuolta teidän lähettämästänne lapusta noita tunnuksia. Mikä avuksi? Laitteet on oikein kytketty ja resetoitu pariin otteeseen, joten vika ei voi olla täälä päässä.

5 kommenttia

Ikävä kuulla ongelmasta. Jos olet useampaan otteeseen koittanut syöttää tunnukset ja herja tulee toistuvasti, voisi kokeilla ensin tunnusten vaihtoa. Uudet tunnukset saat Asiakaspalvelustamme puh. 0200 17000 (ark. 8-20, la 9-16.30). Jollei tunnusten vaihtokaan auta, otathan yhteyttä Vikapalveluumme puh. 0206 90101. Vikailmoituksen voi tehdä myös Palvelupyyntönä Omilta Sivuilta.
Sama juttu. Olen kirjoittanut tunnukset ylös. Onko tunnu´ksia erilaisia? Mulla ainakin kahdet. Molempia olen joutunut kokeilemaan.
On ilmeisesti kyse KotiTV:n käyttäjätunnuksesta ja salasanasta? KotiTV:n tilauksen yhteydessä toimitetaan 4 eri tunnusta; käyttäjätunnus (10 numeroa, näkyy myös laskulla), salasana (10 numeroa) ja Pin 1 ja Pin 2- koodit (molemmat nelinumeroisia). Kirjauduttaessa tulee käyttää käyttäjätunnusta ja salasanaa. Pin1- ja Pin 2-koodien avulla hallinnoidaan ostoja ja asetuksia.

Kokeiletteko vielä molemmat uudelleen ja jos kirjautuminen ei onnistu, käännytte vikapalvelumme p.020 690101 puoleen.
Hei. Oletteko tilausta toimittaessanne lähettäneet Koti-TV:n PIN-tunnukset paperitse vaiko mailitse?

Jari Ikävalko
Porvoo
harmaahukka: Alunperin tunnukset ovat asiakastietojesi mukaan lähteneet postitse. Eilen tehty muutos on lähtenyt tekstiviestillä.

Vastaa