Webmailiin ei pääse kirjautumaan

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei!

Viime päivinä toistuva ongelma:

Kirjaudun webmailiin aivan oikealla käyttäjätunnuksella ja salasanalla
mutta en pääse sisään webmailiin vaan tulee kaksi riviä punaista ilmoitustekstiä
väärästä salasanasta tai käyttäjätunnuksesta.

Sekä tunnus että salasanat ovat täysin oikein ja kokeiltu useita kertoja!

3 kommenttia

Hei!

Nyt olisi todella päästävä lukemaan postit!

Miksi omilla tunnuksilla ei pääse postiinsa!?
mitenmodeemiauki2: Sähköpostimme toimii normaalisti, joten kirjautumisen epäonnistuminen johtuu nyt jostain muusta syystä. Muistathan varmasti käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ja niiden oikean kirjoitusasun. Pienet ja isot -kirjaimet merkitsevät kirjautumisessa eri asiaa. Mikäli kirjoitat tunnuksen väärin riittävän monta kertaa, niin tunnuksesi lukkiutuu ja pysyy lukossa tunnin ajan. Aika alkaa alusta aina, jos tunnin aikana yrittää kirjautumista samalle tunnukselle.

Tarkista myös, että tietokoneen kello ja aikavyöhyke on Suomen asetusten mukainen.

Jos epäilet salasanan unohtuneen, niin voit tehdä salasanan vaihdon kirjautumissivun kautta. Tämä onnistuu, mikäli olet tallentanut käyttäjätunnuksen tietoihin matkapuhelinnumeron Soneran Omille Sivuille.

Uuden salasanan voit pyytää myös asiakaspalvelustamme.
Ohikulkijan kommentti.

Ilmoitus, että tunnus ja salasana eivät ole oikein, tulee siitä että tunnus ja salasana eivät ole oikein. Ihmisellä on semmoinen ominaisuus, että kun on tehnyt virheen, niin samaa virhettä toistaa helposti uudelleen.

Ehkä helpottaa jos menet Soneran webbimailiin jonkin toisen webbimailiinkirjoittautumisosoitteen kautta. Niitä lie useita. Mutta ainakin
http://www.sonera.fi -> Sähköposti / laajakaista-asiakkaille
http://www.sonera.fi -> Omat sivut -> sähköposti
http://webmail.inet.fi

Jos joku muu on vaihtanut salasanasi, lie tapahtunut väärinkäytös. Ensisijassa tarvitset silloin uuden salasanan joka tulee vain sinun käyttöösi.

Vastaa