Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
spuSp1_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Yhteyksien siirron viivästyminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Muutin uuteen osoitteeseen ja sain kuukauden verran muuttoaikaa, joten luonnollisesti ajoitin muuttoni Soneran lupaaman yhteyksien siirto pvm:n mukaan. Kuitenkin 30min ennen luvattua kellonaikaa sain tekstiviestin "tilaamasi laajakaistan toimitus siirtyy..". Soiteltiin asiakaspalveluun, mutta ei sieltä juurikaan toivoa saanut. Kolmen päivän kuluttua tuli viestillä uusi päivämäärä ja yhteydet tuli kuntoon vasta viikon viivästyttyään.
Saako tälläisissä tapauksissa jonkinlaista hyvitystä? Kuitenkin itselläni duunit kasaantui viikon ajalta netin puutteen takia, eikä tilannetta helpottanut jatkuva tauoton valitus & kiukuttelu lasten ja vaimon osalta kun kerran tv-kanavatkaan eivät näkyneet (eli kotiTV, ja telkkareissa antennivirittimet, kämpässä kaapeli)..
1 vastaus
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi spuSp1!

Heti alkuun pahoittelut toimitusviiveestä. Nämä on aina harmillisia tilanteita, puolin ja toisin.
Toki viiveestä on mahdollista saada hyvitystä. Hyvitykset katsotaan aina tapauskohtaisesti Asiakaspalvelumme kautta. Otahan yhteyttä, niin saadaan homma kuntoon!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut