Yhteys asiakaspalveluun

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Kyseessä on Palvelupyyntö/Lajakaista-asiat/Muita asioita

Sivu ilmoittaa, että laajakaistan palvelupyyntölomake on pois käytöstä ja pyydetään varamaan soittoaika. Olen kuulovammainen, en kuule puhelimessa mitään, käytän puhelinta vain tekstiviestien ja sähköpostin kirjoitteluun.

Eikö ole olemassa email osoitetta, jolla pääsisin tekemään palvelupyynnön laajakaista-asioissa, nimenomaan Muita asioita koskien.

7 kommenttia

Hei PenttiH!

Laajakaista-asioita koskeva palvelupyyntö ei tosiaan ole toistaiseksi käytössä. Voidaanko kuitenkin olla avuksi tätä kautta? Mielellään kyllä autetaan tässäkin kanavassa. Lisäksi meihin voi olla yhteydessä Facebookin kautta yksityisviestillä mikäli sinulla on kyseinen palvelu käytössä.
Merja_J kirjoitti:
Hei PenttiH!

Voidaanko kuitenkin olla avuksi tätä kautta?


No sehän sopii hyvin ! Asia koskee vanhojen kotisivujeni poistoa, joita en enää itse pysty poistamaan, koska sähköpostioisoite, jonka kotisivutilassa sivut ovat, ei enää ole käytössä. Tein silloin aikanaan, vuonna 2006, virheen, olisi pitänyt poistaa ensin nuo kotisivut ja sitten vasta sähköpostiosoite.

Olen tämän asian tiimoilta käynyt Turun Yliopistonkadun Sonera-liikkeessä toista kuukautta sitten ja lupasivat poistaa nuo sivut. Mitään ei kuitenkaan vieläkään ole tapahtunut.

Osoite on http://personal.inet.fi/koti/pentti.heikkila/

Olisi hyvä päästä eroon noista sivuista, Googlen haussakin tulee vähän sekaannusta, kun nykyinen sivustoni on myös nimeltään Penalandia.
miksi ette vastaa puheluihin asiakaspalvelussa
Hei hietju-s,

Asiakaspalvelussamme on mahdollisesti ollut hieman ruuhkaa. Yritämme kyllä vastailla kaikille niin pian kuin vain mahdollista. Saitko asian jo hoidettua?
PenttiH kirjoitti:
[quote="Merja_J":174ii1wo]Hei PenttiH!

Voidaanko kuitenkin olla avuksi tätä kautta?


No sehän sopii hyvin ! Asia koskee vanhojen kotisivujeni poistoa, joita en enää itse pysty poistamaan, koska sähköpostioisoite, jonka kotisivutilassa sivut ovat, ei enää ole käytössä. Tein silloin aikanaan, vuonna 2006, virheen, olisi pitänyt poistaa ensin nuo kotisivut ja sitten vasta sähköpostiosoite.

Olen tämän asian tiimoilta käynyt Turun Yliopistonkadun Sonera-liikkeessä toista kuukautta sitten ja lupasivat poistaa nuo sivut. Mitään ei kuitenkaan vieläkään ole tapahtunut.

Osoite on http://personal.inet.fi/koti/pentti.heikkila/

Olisi hyvä päästä eroon noista sivuista, Googlen haussakin tulee vähän sekaannusta, kun nykyinen sivustoni on myös nimeltään Penalandia.[/quote:174ii1wo]

Hei !

Hetki sitten näytti siltä, että sivusto on poistettu, Chrome selain ilmoittaa, että verkkosivu ei ole käytössä. Mutta se olikin vain väliaikaista, siellähän se sivusto on edelleen.
Hei PenttiH,

Laitoin sivuston postosta pyynnön eteenpäin. Saat tekstiviestillä kuittausta kun homma hoidettu.
Hei !
Tänään tuli viesti, sivusto on nyt poistettu.

Kiitos ja hyvää juhannusta !

Vastaa