Yleishyödylliset palvelut

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 445 katselukertaa

Mitä laskussa kohta: palvelutilaukset, sisältöpalvelut: yleishyödylliset palvelut sisältää? Tyttären laskussa oli nyt tällaisia enkä lähde niitä kiistämään mutta kun en mistään löydä, että mitä kaikkea ko. sisältävät, että vastaisuudessa tietäisi ohjeistaa tyttöä. Mielestäni olen kieltänyt pelaamiseen liittyvät jutut eli mistä on kysymys. Nro oli 15400 eli tarkoittaako tuo, että soitettu vai lähetetty tekstiviestejä tuohon nroon? Itse en käytä mitään palveluja, joten en tarkalleen tiedä näistä.

4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16
Se on palvelunumero tekstiviesteille ja pikaisesti etsimällä Googlesta löysin tälläisen tiedon: http://www.sonera.fi/yrityksille/tuotteet+ja+palvelut/laitteet+ja+liittymat/matkapuhelinpalvelut/numerohaku
Anselmi kirjoitti:
Mitä laskussa kohta: palvelutilaukset, sisältöpalvelut: yleishyödylliset palvelut sisältää? Tyttären laskussa oli nyt tällaisia enkä lähde niitä kiistämään mutta kun en mistään löydä, että mitä kaikkea ko. sisältävät, että vastaisuudessa tietäisi ohjeistaa tyttöä. Mielestäni olen kieltänyt pelaamiseen liittyvät jutut eli mistä on kysymys. Nro oli 15400 eli tarkoittaako tuo, että soitettu vai lähetetty tekstiviestejä tuohon nroon? Itse en käytä mitään palveluja, joten en tarkalleen tiedä näistä.


Hei Anselmi !

Sisältöpalvelut ovat tekstiviestejä, jotka on lähetetty johonkin lyhytvalinta numeroon, esim. 15400.
Laskussa on loppupuolella erittely kaikista palvelupuheluista sekä viesteistä, eli sieltä pääset tarkistamaan milloin ja mihin numeroon viestit on lähetetty. Sähköisessä laskussa näet ne klikkaamalla "Puheluerittely".
Jos lisäät tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin voimme myös tarkistaa asiaa.
Ok, kiitokset vastauksista. Lisäsin as.nron asetuksiin. Tyttö ei muista, että olisi kysellyt kenenkään numeroita mutta siitä on nyt kulunut aikaa eikä taida muistaakaan enää. Erittelyn katsoin kyllä omilta sivuilta.
Hei Anselmi! Hinnan perusteella puheluerittelyssa näkyvät viestit viittaavat Find -numerohakuun. Halutessasi voit asettaa liittymälle palveluviestieston Omilla Sivuilla.

Vastaa