Ylimääräistä laskussa

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Hei.
Ja taas heti kättelyssä risuja olemattomasta asiakaspalvelusta; missään ei ole suoraa sähköpostiosoitetta minnekään, tämä foorumi on yhtä tyhjän kanssa, ja MAKSULLINEN jonotus puhelimessa kestää yli puoli tuntia. Luulisi ettei nykyisessä palvelukulttuurissa tällainen voi olla mahdollista, mutta ompa näemmä.

Periaatteesta en edes yritä soittaa tuollaiseen puhelinpalveluun, ja omille sivuilleni en jostain syystä pääse (en tiedä olenko salasanani unohtanut vai mitä, mutta sopimuksen mukana tulleet tunnarit eivät toimi, enkä ala uusista maksamaan yhtään mitään), joten tämä foorumi on ainut keino ottaa asiakaspalveluun yhteyttä. Myöskään tätä en tule enää lukemaan, ilmoitan vain asiani ja toimin sen mukaan.

Eli:

Sain äsken laskun jossa perittiin noin 50 euroa adsl-modeemista, jota en koskaan ottanut vastaan, sillä sen toimitus kesti reilusti yli sovittujen aikarajojen. Siksipä kun tulee aika maksaa tuo lasku, jätän tuon 49,90 euron summan maksamatta, sillä kyseistä modeemia minulla ei ole. Otin asian tiimoilta yhteyttä jo kun modeemia lopulta ovelleni tuputettiin, mutta näemmä se on mennyt teiltä täysin ohi ja laskussa peritään ihan mitä sattuu summia. Ei anna uudelle asiakkaalle kovin hyvää kuvaa firmasta tällainen. Eli, ilmoitan siis (toivottavasti tämän nyt joku lukee, eikä minulle tule karhukirjetta maksamattomasta summasta, sillä siinä tapauksessa nostan isomman hulabaloon) etten maksa tuota modeemin osuutta, sillä en ole modeemia koskaan ottanut. Maksan ainoastaan laskussa olevan parinkymmenen euron kuukausimaksun. Piste.

Ja tiedoksi myös, että asiakaspalvelun laadusta olen yhteyksissä kuluttaja-asiamieheen tai vastaavaan tahoon piakkoin, sillä tämmöinen ei todellakaan toimi.

Jaakko XXXXXXXX
XXXXXXXX
XXXXXXXX

1 kommentti

Yleisellä keskustelupalstallamme ei käsitellä asiakas- tai liittymäkohtaisia tietoja eikä omien henkilötietojen antaminen palstalla ole suositeltavaa.

Asioissa, jossa asia vaatii asiakaskohtaisten tietojen käsittelemistä, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme, joko puhelimitse 0200 17000 (pvm/mpm) numeromme tai, esimerkiksi Omien Sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa