Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
masterboy_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Zyxel 660HW-D1 ei pääse hallintasivuille asti

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tuli tänään hankittua käytetty Zyxel modeemi. Kotona pistin modeemiin virtaa ja samantien reset nappia painoin muutaman sekunnin ajan pari-kolme kertaa ja virta pois ja päälle. Kytkin verkkopiuhan tietokoneeseen ja firefox päälle ja suoraan modeemin hallintasivuille. Sivulla on login screeni ja ohjeiden mukaisesti kirjoitin siihen password kohtaan numerot 1234 ja klikkaa login nappia. Tässä se ongelma tulee: login nappin painaluksen jlk. sivu päivittyy samanlaiseksi eli samaan kohtaan missä se kyselee salasanaa. Eli siis ei se sivu missä se kyselee uutta salasanaa vaan se ensimmäinen. Jos painan login nappia pari-kolme kertaa peräkkäin niin pääsen vain sinne status etusivulle. Sieltä ei oikein pääse mihinkään muuaalle kuin logout. Mikä mättää? Modeemi toimii muuten ihan ok mutta tarkoituksena olisi saada se wlan käyttöönkin.
13 vastausta
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei eianmo

Jos modeemi on hankittu meidän kautta ja siinä on takuuta jäljellä voimme vaihtaa laitteen tarvittaessa uuteen. Sinäänsä outo, että pääset kirjautumissivulle asti, mutta laite ei hyväksy salasanaa. Yleensä nämä ongelmat korjaantuvat tehdasasetusten palautuksella. Takuuvaihto on viimeinen ratkaisu. Takuuvaihdot hoituvat meidän Vikapalvelumme kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
eianmo_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Takuuta ei varmaankaan enää ole, kun toimituspäivä näkyy olevan 3.9.2010. Ongelmia on kyllä ollut myös TV:n kanssa. Eli TV pätkii ja netti ei voi olla samaan aikaan auki, kuin TV. Tästä olin yhteydessä Vikapalveluun jo viime vuonna. Lieneekö sitten modeemi rikki, kun ei se resettaaminenkaan auta.
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei eianmo

Valitettavasti takuu ei ole enää voimassa. Laitteen takuu on 2 vuotta. Kaista voi loppua kesken, jos käyttää nettiä ja TV:tä samaan aikaan. Tämä voi johtia linjasta tai modeemista. Epäilen hieman, että modeemissa on jotain vikaa. 100% varmaksi sitä en tietenkään voi sanoa, mutta ei tuo hirveä hyvältä kuulosta. Suosittelen harkitsemaan uuden modeemin hankkimista. Voi olla, että molemmat ongelmat korjaantuisivat sillä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
eianmo_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ok. Täytyy kokeilla sitä. Kiitos!
Tämän osion uusimmat keskustelut