Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
nobody
Vakiokalustoa ☆
  • 2 custom-general.kudos
  • 246 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

ajanvaraussivu ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi, ajanvaraussivu näyttää paljon vapaita aikoja, mutta jokaisesta kokeilemastani ajasta tuli ilmoitus että:

Tapahtui virhe!

Ajan varaaminen ei onnistunut. Valitsemasi aika saatettiin juuri varata toiselle asiakkaalle.


Ja kokeilin ensi viikon puolelta vapaita (näitä oli paljon jäljellä) Ja vaikka sivua sitten päivitti, niin nuo muka varatut oli edelleen vapaina listalla..

No toisaalta, eipä yllätä jostain syystä.
11 vastausta
Ceppo_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi.


Uuden liittymäni tyytyväisyystakuuaika menee umpeen ja varaussivulla ei ole vapaita aikoja nähtävästi pariin viikkoon.
Luonnollisestikaan soittamalla ei asiakaspalveluun pääse läpi.

Entinen + uusi laskukin tipahtanee kohta luukusta ja siinäkin tuntuu olevan jotain epäselvää.

Mitä käutta yhteyttä saa?
Kiitos.



(vastaisitteko s-postiini.)
Olavi_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 352 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Ceppo: Tarkoitatko mahdollisesti nettitikun tyytyväisyystakuuta? Esimerkiksi nettitikun laskutusasioissa on vielä vapaita aikoja loppuviikolle. Ajanvarauskalenteri löytyy täältä.

Voit myös vaihtoehtoisesti jättää palvelupyynnön Omien Sivujen kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut