ajanvaraussivu ei toimi


Moi, ajanvaraussivu näyttää paljon vapaita aikoja, mutta jokaisesta kokeilemastani ajasta tuli ilmoitus että:

Tapahtui virhe!

Ajan varaaminen ei onnistunut. Valitsemasi aika saatettiin juuri varata toiselle asiakkaalle.


Ja kokeilin ensi viikon puolelta vapaita (näitä oli paljon jäljellä) Ja vaikka sivua sitten päivitti, niin nuo muka varatut oli edelleen vapaina listalla..

No toisaalta, eipä yllätä jostain syystä.

11 kommenttia

Hei nobody! Testasin palvelua ja minulla ajan varaaminen onnistui. Mitä selainta käytät ja mitä valintoja teit (matkapuhelin, kiinteä laajakaista yms)? Näin pääsemme tutkimaan, missä vika voisi olla.
Kokeilin Linuxilla Chromella (15.0.874.106) ja Windowsilla Firefoxilla (7.0.1) ja IE:llä (8). Olen nyt varmaan toista kymmentä kertaa kokeillut eri aikoja, ei onnaa.
nobody: kerrotko vielä, minkä osa-alueen aikaa yrität varata (puhelin, laajakaista, laitteet tms)? Ja mitä muita valintoja teet (koskeeko asia laskutusta, liittymän muutosta)?
Googlella hain "sonera varaa soittoaika" ja tuli tämä sivu: http://palvelut1.sonera.fi/ajankohta

Jospa tuo onkin väärä sivu...

Edit: Kokeilin soneran sivujen kautta, ihmeen hitaan navigoinnin kautta lopulta pääsin siihen kalenterinäkymään, mutta yhtään aikaa ei tälle viikolle ja mistään ei pääse valitsemaan seuraavaa viikkoa (kuten tuon googlen linkin takaa pääsi)
Hei nobody. Yrititkö siis tehdä ajanvarausta matkapuhelin vai laajakaista asioissa? Matkapuhelin puolelle näyttää olevan vapaita aikoja runsaasti huomiselle ja ensi viikolle. Kun taas laajakaista puolelle ei tällä hetkellä vapaita aikoja ole.

Laittamasi linkki näyttää johtavan matkapuhelin asiakaspalvelun ajanvarauskalenteriin.
TV puolelta ajattelin kanavapaketin irtisanoa. Hoidin lopulta perinteisin keinoin, eli soitin aspaan. Ei tarvinnu edes jonottaa.
Tv-puolella sama tilanne tällä hetkellä, eli vapaita aikoja ei ole. Pahoittelemme tästä sinulle aiheutunutta vaivaa. Mutta hyvä juttu että sait asiasi hoidettua.
Sitä ihmettelen että miksei sitä kalenteria saanut selattua seuraavalle viikolle?
Hei nobody. Tämä johtuu siitä, että myöskään seuraavalle viikolle ei ole vapaita aikoja tällä hetkellä. Kehitämme ajanvarauskalenteria koko ajan ja viestisi on välitetty eteenpäin. Kiitos tästä palautteesta!
Moi.


Uuden liittymäni tyytyväisyystakuuaika menee umpeen ja varaussivulla ei ole vapaita aikoja nähtävästi pariin viikkoon.
Luonnollisestikaan soittamalla ei asiakaspalveluun pääse läpi.

Entinen + uusi laskukin tipahtanee kohta luukusta ja siinäkin tuntuu olevan jotain epäselvää.

Mitä käutta yhteyttä saa?
Kiitos.



(vastaisitteko s-postiini.)
Hei Ceppo: Tarkoitatko mahdollisesti nettitikun tyytyväisyystakuuta? Esimerkiksi nettitikun laskutusasioissa on vielä vapaita aikoja loppuviikolle. Ajanvarauskalenteri löytyy täältä.

Voit myös vaihtoehtoisesti jättää palvelupyynnön Omien Sivujen kautta.

Vastaa