Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
haapyr-3_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

asiakaspalvelu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!

Sain yhteyden asiakaspalveluun ja osa asioista selvitettiin puhelun aikana. Tekniikan piti sitten eilen 4.12. klo 19.00 soittaa. Odotin turhaan, olin siirtänyt menojanikin!

Kyse on siitä, että netti pätkii, useita kertoja päivässä. 1.12. se oli poikki 18 tuntia!
Kaikki Soneran sekavat temput on kokeiltu.

Mikä neuvoks?
1 vastaus
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei haapyr-3

Pahoittelut heti alkuun vastausviiveestä! Asiasi oli kuitenkin edennyt jo vikailmoitukselle asti ja asia on nyt meidän verkonvalvonnan käsittelyssä! Ilmoitamme sinulle vähintään tekstiviestitse miten asia etenee ja milloin vika on korjattu! Kannattaa pitää nyt modeemilaite kytkettynä kiinni pistorasiassa ja virrat päällä viankorjauksen ajan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut