asiakaspalvelun puhelimet

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Miten voi olla mahdollista, ettei teidän asiaspalveluunne pääse edes 20 min puhelimessa jonotuksen jälkeen ?
Miten oletatte asiakkaidenne hoitavan pulmiaan, jos puhelimet ovat jatkuvasti varattuja, vai ovatko ?
Yritin soittaa vaimoni tilaaman kaapelikortin linkityksestä, jonka pyynnön tein eilen, mutta en siis päässyt kertomaan asiaani. ( tilaaja: Arja Ahola, Karoliinantie 2 as 19, 35600 Halli )
On luvattu lähettää tekstiviesti, kun linkitys on tehty. Ei ole tullut tekstiviestiä, eikä linkitystä.

Kauko Ahola

4 kommenttia

Samaa ihmettelen. Mitään kautta ei saa ketään kiinni, ei voi edes soittopyyntöä jättää, vaikka sellainen mukamas on netin kautta mahdollista. Hienoa toimintaa. Ainoa mikä tuntuu toimivan, on laskutus, niistä pidetään kyllä huoli.
Hei!

Pahoittelut, että puhelinpalvelumme on ollut ruuhkautunut!
Asioidenhoitokanavia toki löytyy muitakin 🙂
Täällä Palstalla autellaan, samoin Facebookissa ja Twitterissä. Omilla Sivuilla voi hoidella monia asioita, kun itselle sopii. Omilta Sivuilta löytyy myös Chat -palvelu, joka on tosi näppärä tapa ottaa yhteyttä!
Soittopyynnönkin voi jättää. Jollei juuri sillä hetkellä vapaita aikoja ole, kannattaa käydä myöhemmin katsomassa uudelleen :)

aholka48: Katsoin, että linkitys on tehty. Pahoittelut, jollei tekstaria ole kuulunut!
Asiakaspalvelua on kyllä turha odottaa minkäänlaista. Puhelinpalveluun saa jonottaa tuntikausia ja vastataan jos vastataan. Siitäkin jonotuksesta vielä veloitetaan. Twitteriä en käytä ja tiliä en rupea tekemään sinne, että ehkä saisin joskus palvelua. Facebookin kautta vastataan parin vuorokauden kuluttua. Asioiden hoito on aika hidasta sitäkin kautta jos jokaista viestiä ja vastausta joutuu odottamaan vuorokausia. Omilta sivuilta löytyvään tosi näppärään Chat-palveluunkin on tuntien jono, sinne onkin TOSI kätevä ottaa yhteyttä ja päivystää tietokoneen luona odottamassa. Soittopyyntö aikoja ei ole ikinä vapaana, eli jälleen kerran päivystetään tietokoneen luona ja kytätään soittopyyntö aikaa johonkin hamaan tulevaisuuteen. Mitähän asiointi kanavaa ehdotatte käytettävän esim. jos soneraviihde palvelu pätkii ja ei toimi. Mistä saan nopeasti avun ja voin katsoa vaikka haluamani jääkiekkopelin suorana muutenkin kuin vain tekstiteeveestä tilanteita seuraamalla? Ja mistä saan hyvitystä näkemättä jääneestä jääkiekkopelistä? Mutta kiitoksia kuitenkin kuukausittaisesta laskusta joka kyllä muistetaan laittaa ja tulee aivan varmasti ajallaan. Hienoa, että joku asia edes toimii kunnolla.
Kiitos heti alkuun palautteestasi! On aivan totta, että tässä syksyn kynnyksellä Asiakaspalvelussamme on ollut ruuhkaa vähän joka kanavassa. Pahoittelut siitä!
Nyt onneksi pahin ruuhka on taittunut ja vastauksen saa, kanavasta riippumatta, nopealla aikataululla.
Esim. Facebookin käsittelyaika yksityisviesteissä on vain muutaman tunnin ja koko ajan parempaan päin mennään 🙂 Toivonmukaan pian ollaan reaaliajassa!
Akuuteissa vika-asioissa nopein väylä on puhelin. Tekninen Asiakaspalvelu auttaa numerossa 020 690 101 arkisin klo 8-20, la 9-16.30. Ensihätään kannattaa myös katsoa Häiriötiedotteet.

Ollaan tarvittaessa yhteyksissä 🙂 Aurinkoista syksyä sinne!

Vastaa