Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
palontie_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

huawei hilink mokkula ei toimi!

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei.Saimme noin 2viikkoa sitten mokkulan ilmaiseksi käyttöön liittymämme tarkistuksen yhteydessä.Pelasi eiliseen saakka moitteetta mutta nyt ei yhdistä eikä tule merkkivaloakaan enää,olisiko mahdollista saada uusi?
1 vastaus
KatjaN_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 898 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei palontie !

Oletko kokeillut vaihtaa nettitikkua toiseen USB-porttiin?

Jos ei tikku näytä toimivan, ei tule minkäänlaista valoa, se on todennäköisesti viallinen. Siinä tapauksessa voitte olla yhteydessä Vikapalveluumme, niin he lähettävät teille uuden tikun.

Vikailmoituksen voit tehdä osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki#itsepalvelu Nettiyhteydet -> Tee häiriöilmoitus -> Liikkuva. Tai voit myös soittaa suoraan asiakaspalveluun http://www.sonera.fi/asiakastuki#soita-meille -> Vikapalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut