iPhone 4 ja nettiongelma

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Eli siis mulla on iPhone 4 ja Soneran nettipaketti. Mutta miksi mä en pääse sillä nettiin? Kun sain puhelimen alkuun pääsin nettiin yms mutta nyt en. Otin saldorajan varmuuden vuoksi, vaikuttaako se jotenkin siihen? Sen jälkeen kun eka saldoraja täyttyi, en ole päässyt nettiin edes nyt kun on alkanut uusi laskutuskausi.

3 kommenttia

misa: oletko kokeillut, auttaisiko puhelimen sammuttaminen ongelmaan? Mikäli virtojen katkaisusta ei ole apua, lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voin tarkistaa liittymäsi tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Minulla on samanlainen ongelma. Alkuun pääsin nettiin, vaikken ollut vielä mitään nettipakettia ottanut. Nyt en ole enää nettiin päässyt, ja tilasen tuon pikkunettipaketinkin. Puhelin ilmoittaa "Matkapuhelindataverkkoa ei voitu aktivoida". Olen yrittänyt puhelinta sammuttaakin, mutta tilanne on pysynyt samana. Mikä siis avuksi?
Miia1987: Jos puhelimen uudelleen käynnistyksestä ei ole apua, niin kokeile nollata verkkoasetukset puhelimesta (samalla häviää myös mahdollinen wlanin määritelty salasana). Verkkoasetusten nollauksessa ei häviä puhelimesta mitään muuta sisältöä. Tässä vielä tarkemmat ohjeet eli Iphonen valikosta Asetukset -> Yleiset -> Verkko -> Matkapuhelindataverkko -> Nollaa asetukset.

Jos verkkoasetusten nollauksesta ei ole apua, niin suosittelen ottamaan yhteyttä vikapalveluumme joko soittamalla 0206 90101 arkisin 8-20 ja la 9-16.30 tai palvelupyyntölomakkeella.

Vastaa