iPhone 4S lukituksen poistaminen?

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

minulla on voimassa oleva 24kk kytky sopimus iPhone 4S laitteella. Olen kuitenkin seuraavat 10 kuukautta ulkomailla opiskelemassa niin siksi tiedustelisin, että onko mahdollista avata lukitusta puhelimessani jotta saisin laitettua siihen brittiläisen sim kortin täällä oloni ajaksi?

Kiitos jo etukäteen,

Julia

5 kommenttia

Hei 0408323628 !

Mihin maahan lähdet opiskelemaan? Joissain maissa prepaid-liittymät ovat melko hintavia ja näin ollen saattaa olla jopa edullisempi vaihtoehto käyttää omaa suomalaista liittymää. Oletko jo vertaillut hintoja ja selvittänyt asiaa etukäteen? Soneran hinnat ulkomailla löydät tästä:
http://www.sonera.fi/puhelin+ja+liittym ... d=some5818

Sinulla on myös mahdollisuus purkaa voimassaoleva laitesopimus, jolloin laitteesta veloitetaan jäljellä olevat laitemaksut sekä 100 euron sopimusrikkomusmaksu. Tuosta maksusta voit pyytää vapautusta lähettämällä meille reklamaation ja todistuksen ulkomaille muutosta (opiskelu -tai työsopimus), jolloin Laatutiimimme käsittelee asian.

Reklamaation voit toimittaa osoitteella:
TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA
Moi ja kiitos vastauksesta!

En ole ehtinyt selvittämään hintoja sen enempää etukäteen, mutta en edes ollut ajatellut että voisin suomalaista liittymää käyttää myös, kiitos vinkistä! Opiskelen Iso-Britanniassa ja täällä on kyllä melko halpoja prepaid paketteja mutta en halua purkaa nykyistä sopimustani Soneralle niiden vuoksi. Miten pystyn käyttämään liittymääni ulkomailla? Pitääkö minun tehdä jonkinlainen sopimus siihen vai mitä teen? Eniten tarvitsisin netin käyttö mahdollisuuden tänne, puhelu ja tekstiviesti paketti voi olla pieni.

Kiitos!!

Julia
Hei 0408323628 !

Voit käyttää Soneran liittymääsi siellä aivan normaalisti, mikäli sinulla ei ulkomaankäyttöestoja ole. Lisääthän tänne asetuksiin profiiliisi asiakasnumerosi, niin pääsemme tarkistamaan noiden estojen tilanteen. Samalla voimme katsoa millainen liittymäpaketti sinulla on tällä hetkellä ja millainen muutos siihen olisi paras vaihtoehto.
Hei!

kiitos taas neuvoista, olen nyt lisännyt asiakasnumeroni profiiliini tänne. Jos vain pystyn käyttämään nykyistä liittymääni myös täällä Isossa Britanniassa, se olisi tosi hyvä.Olisi kiva tietää kuitenkin vähän kuukausihintoja yms jottai ei tule todella isoa laskua sitten ihan yllätyksenä.

Kiitos!

Julia
Tarkistimme liittymäsi ja estoja ulkomaan käytölle ei ole. Ulkomaan oleskeluasi ajatellen Sonera Sopiva Startti -liittymäsi on kuukausimaksultaan edullisin mahdollinen joten asia on senkin puoleen kunnossa.

Netin käytön kustannukset Iso-Britanniassa muodostuvat tiedonsiirron määrän mukaan. Pääset näkemään hinnat kotisivuillamme olevasta (Netin käytön hinnat Sopiva-liittymillä) taulukosta.

Vastaa