järki mukaa sonera

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

mistä tässä on oikein kyse kun taulu tv pätkii äänet aina toisinaa ja kaapeli netti pätkii olen lukenu että sonera parantaa kaapeli verkkoa ja siinä luki että se vaikuttaa asiaa mutta voiko se aiheuttaa äänien pätkimistä taulu tv vai onko mun järkevää kun olen suunitellu uuten laittee tilausta nii tilata teiltä taulu tv ja jos tilaan voinko luottaa siihen että ennen kun se tulee nii se tarkistetaa että on toimiva huomautan netti toimii hyvin vähä vai pätkiny mutta taulu tv äänien pätkintä on ärsyttävää kuuluuko tuo normaalii toimintaa koska perjantaista maanantaihin kuulu äänet hyvin mutta arkena juuri sillon kun teilä on ne työt nii pätkintä ilmenee eli onko uuten taulu tv hankinnassa järkee joutusin sulkee maksukanavat jotta rahat riittäis siihe mulle on tullu postissa käyn tänää hakee vikavirtasuoja ja anteenivahvistin auttaako nuo vai joutuuko ostaa uuten tv

1 kommentti

Jos TV:n ääni katkoo vain arkisin, niin tuskin vika omissa laitteissasi on. Kaapelitelevisioverkon parannustöiden aiheuttamat häiriöt ilmenevät arkisin välillä 10 - 16. Työt ovat ohi kuluvan syyskuun jälkeen.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa