Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
puli_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

joko taas

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mikä saatana taas mättää kun mikään maksukanava ei pelitä
1 vastaus
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Puli,

Kertoisitko hieman tarkemmin millä maksukanavilla on ongelmaa? Lisäätkö myös asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistaa asiaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut