kotinumero

  • 11 December 2014
  • 9 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Luulin tilanneeni soneran kotinumeron, ei ilmeisesti onnistunut, kun mitään ei ole kuulunut

9 kommenttia

Hei sergi1!

Tiedoissasi näkyy ainoastaan ihan perinteinen lankaliittymä, mutta ei tuota Sonera kotinumeroa. Mitä kautta olet tehnyt tilauksen ja milloin?
Merja_J kirjoitti:
Hei sergi1!

Tiedoissasi näkyy ainoastaan ihan perinteinen lankaliittymä, mutta ei tuota Sonera kotinumeroa. Mitä kautta olet tehnyt tilauksen ja milloin?

Tais olla jo talvella kun netin kautta tilasin, tai luulin tilaavani. Täytyy kai tehdä uusi tilaus
Laitahan uusi tilaus tulemaan tällä lomakkeella.
Minna- kirjoitti:
Laitahan uusi tilaus tulemaan tällä lomakkeella.


Nyt on kotinumero, mutta kun lankapuhelin lopetettiin, niin ilmeisesti siitä syystä myös laajakaista lakkasi toimimasta. Mitenhän tää selviää? Modeemin dsl valo vaan vilkkuu säännöllisen epäsäännöllisesti
Hei sergi1! En löytänyt laajakaistaliittymää antamallasi asiakasnumerolla. Onko liittymä jonkun toisen operaattorin kautta? Jos on, niin tästä tulisi olla yhteydessä heidän asiakas- tai vikapalveluunsa.
Johannes kirjoitti:
Hei sergi1! En löytänyt laajakaistaliittymää antamallasi asiakasnumerolla. Onko liittymä jonkun toisen operaattorin kautta? Jos on, niin tästä tulisi olla yhteydessä heidän asiakas- tai vikapalveluunsa.


Mikähän honkkeli tässä nyt on käynyt, kyllä se soneran kiinteä laajakaista on
Onko liittymä kenties jonkun toisen henkilön nimissä?
Johannes kirjoitti:
Onko liittymä kenties jonkun toisen henkilön nimissä?


Niin, tuossa kotinumeron tilauksessa oli jo jotain säätöä, kun en tajunnut että lankaliittymä oli isäni nimissä, laskut vaan tuli mun nimellä. Eli tuo lopetettu lankaliittymä oli ainakin isäni nimissä
Ok, voisiko isäsi pirauttaa vikapalveluumme numeroon 0206 90101, niin saadaan homma sitä kautta hoidettua?

Vastaa