laajakaistamaksun katkaiseminen

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei!


Toukokuussa 2013 taloyhtiössä otettiin Soneran laajakaista taloyhtiölle. Tällöin siirryin myös itse Sonera asiakkaana taloyhtiön tarjoamaan halvempaan laajakistaan. Jostain syystä Sonera edelleen laskuttaa
minua myös yksityisasiakkaana, vaikka olen ilmoittanut myös soneralle toukokuullla siirtymiseni.
Heinäkuusta alkaen laskutus siirtyi taloyhtiölle maksettavaksi, joten Soneran laskuja ei pitäisi enää tulla
suoraan miinulle. Miten siis saan laskutuksen katkeamaan?

1 kommentti

Hei saloki-50!

Vastailinkin sinulle jo toisessa ketjussa, että perusnopeus veloitetaan yhtiövastikkeessa eli se on asukkaalle lisämaksuton palvelu. Suuremmat nopeudet laskutetaan kuitenkin asukkaalta.

Suosittelen säilyttämään nykyisen nopeutenne, koska se on taloyhtiöhinnoittelun ansiosta tosi edullinen. Mikäli päätätte kuitenkin tiputtaa nopeuden perusnopeuteen, otattehan yhteyttä Asiakaspalveluumme joko soittamalla 0200 17000 tai Facebookin kautta yksityisviestillä.

Vastaa