Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
saloki-50_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

laajakaistamaksun katkaiseminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!


Toukokuussa 2013 taloyhtiössä otettiin Soneran laajakaista taloyhtiölle. Tällöin siirryin myös itse Sonera asiakkaana taloyhtiön tarjoamaan halvempaan laajakistaan. Jostain syystä Sonera edelleen laskuttaa
minua myös yksityisasiakkaana, vaikka olen ilmoittanut myös soneralle toukokuullla siirtymiseni.
Heinäkuusta alkaen laskutus siirtyi taloyhtiölle maksettavaksi, joten Soneran laskuja ei pitäisi enää tulla
suoraan miinulle. Miten siis saan laskutuksen katkeamaan?
1 vastaus
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei saloki-50!

Vastailinkin sinulle jo toisessa ketjussa, että perusnopeus veloitetaan yhtiövastikkeessa eli se on asukkaalle lisämaksuton palvelu. Suuremmat nopeudet laskutetaan kuitenkin asukkaalta.

Suosittelen säilyttämään nykyisen nopeutenne, koska se on taloyhtiöhinnoittelun ansiosta tosi edullinen. Mikäli päätätte kuitenkin tiputtaa nopeuden perusnopeuteen, otattehan yhteyttä Asiakaspalveluumme joko soittamalla 0200 17000 tai Facebookin kautta yksityisviestillä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut