liittymän irtisanominen

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 7 katselukertaa

Miksi Soneran sivuilla ei ole ohjeita liittymän irtisanomisesta? 10€/kk maksavan nettiliittymän lasku oli heinäkuussa unohtunut ja huomautuslaskun saatuani maksoin sen tietenkin heti. Ja kas kummaa -nyt sitten maksetaan 40 € ylimääräistä. Kallis huomautus. No -asiakkaat äänestää jaloillaan....mutta olisin tarvinnut tarkempia tietoja liittymän irtisanomiseen, se kun on edesmenneen mieheni nimissä. Soneran sivustosta ohjeita ei tietenkään löydy ja puhelinneuvonta on maksulista -odotusaika tällä hetkellä yli puoli tuntia, mikä siis sekin maksaa.

1 kommentti

Hei riitti!

Kiitokset palautteesta. Liittymän irtisanominen onnistuu tosiaan vain Asiakaspalvelun kautta. Ilmeisesti nyt on kyse Yritysasiakkaan liittymästä koska maksukehotus on niissä tosiaan tuo 40 eur. Jos et ole vielä saanut yhteyttä Yritysasiakaspalveluumme, voit lähettää heille myös yksitysviestiä Facebookin kautta osoitteessa http://www.facebook.com/sonerayrityksille . Sitä kautta asian hoitaminen onnistuu myös kätevästi.

Vastaa