liittymän toimiminen ja katkaiseminen

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei , minulla on ongelma tilanne jossa liittymä on suljettu. Eli en voi ottaa yhteyttä soneran asiakaspalveluun, vaikka olen maksanut laskut, voiko asiakaspalvelu ottaa yhteyttä minuun heti ?! Mistähän liittymän sulkeminen johtuu ?

1 kommentti

Hei amppuammari!

Voit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voidaan katsoa mikä tuon liittymän tilanne on. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille joten huoletta voit sen sinne laittaa. Huikkaa tänne kun olet numeron lisännyt niin tiedetään tarkistella. Lisääthän asiakasnumeron ilman välilyöntejä.

Vastaa