mihin kellon aikaan aukee viasat


Eli rekisteröin tuon lokakuun viasat kanava tarjouksen ja juuri kurkkasin niiden kanavia ei olleet auki viel kello 13.05

26 kommenttia

Hei karikemi,
Jos kanavat eivät illan aikana aktivoidu, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme. Tarkistellaan sitä kautta, mistä on kyse. Voit esimerkiksi varata ajan, jolloin meiltä soitetaan sinulle.
aika myöhään noi näköjään kytketään, ei ole näkyvissä itselläkään vielä.
Eipä ole aktiivitoitu täälläkään.
sama täällä ei aukee ei
Eipä aukea ei. Onkohan auennu kellään...?
tää on just soneran tyyli aina kauheen myöhään kaikki tapahtuu eli ei auki vielä
onko soneralla kalenteria koska näyttää ett toi aukee vasta 2 päivä lokakuuta eikä 1 päivä kuten ilmoituksessa oli miksi ??
Hei,
Viasat kanava tarjouksen suosio ylitti kaikki odotukset. Tämän vuoksi kanavien aktivoinnit ovat viivästyneet. Kaikille tilaajille Viasat alkaa näkyä tämän päivän aikana. Pahoittelemme viivettä!
Ehkäpä ne näkyy huomenna, tai ylihuomenna...
En varmaan kuulu näihin "kaikkiin" sitten koska ei näy vieläkään.
durmadus kirjoitti:
En varmaan kuulu näihin "kaikkiin" sitten koska ei näy vieläkään.



Eipä näy täälläkään, mutta pari uutta kanavaa sen sijaan näkyy: RU TV ja Russia Today.
Josko tämä olis köyhän miehen versio Viasat Film-paketista 🙂 ?
Iltaa vpsalmi,
jos nettitilauksestasi huolimatta edellä mainittua kanavaa ei sinulla vielä näy, niin pyytäisin sinua ystävällisesti olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme pyynnöstäsi tilata tämän kanavapaketin sinulle käyttöösi.
Olin itse kaivamassa asiakaspalvelun numeroa ja soittamassa - mutta sehän on suljettu 14min sitten.

näinkö sonera palvelee jälleen asiakasta - varmaan 5 kerta 3kk aikana kun pitää olla asiakaspalveluun yhteydessä - pitääkö tästä alkaa laskuttamaan soneraa kulutetusta ajasta.
Pitäisikö Viasatin kanavien jo kaikilla näkyä? Vielä ei ainakaan minulla näy 😞
Hei virtanen,
jos olet tilannut netin kautta kyseisen kanavapaketin kuukaudeksi käyttöösi veloituksetta eikä kanavapaketti vieläkään näy niin pyydän ystävällisesti olemaan yhteydessä Asiakaspalveluumme, jossa voimme tarkistaa tilauksesi etenemisen.
Itse olin yhteyksissä aspaan aamupäivällä ja tuli aika liukuhihnalta vastaus "kytketään tänään" - sitä odotellessa...
Hei durmadus,
tarkistin tiedoistasi, että Viasat Film on kytketty aktiiviseksi Koti-tv -palveluusi. Jos kerkeät niin kurkkaatko toimiiko nämä kanavat nyt? Tarvittaessa resetoisitko Thomson-reitittimesi, sillä tämän pitäisi viimeistään auttaa saamaan kanavat näkyviin.
virtanen kirjoitti:
Pitäisikö Viasatin kanavien jo kaikilla näkyä? Vielä ei ainakaan minulla näy :(



Ei pitäis :-)

Toivottavasti tästä Viasatista eroon pääseminen ei tule olemaan yhtä vaikeaa, kun sen saaminen näkymään. Lähestyin eilen netin kautta asiakastukeakin ja ilmoitin ongelmastani, mutta edelleen on Viasat pimeänä. Että tällainen ilmainen lounas tällä kertaa...
Lauren kirjoitti:
Hei durmadus,
tarkistin tiedoistasi, että Viasat Film on kytketty aktiiviseksi Koti-tv -palveluusi. Jos kerkeät niin kurkkaatko toimiiko nämä kanavat nyt? Tarvittaessa resetoisitko Thomson-reitittimesi, sillä tämän pitäisi viimeistään auttaa saamaan kanavat näkyviin.



Viideltä suoritettu resetti ei vielä auttanut mutta kuudelta suoritettu toi kanavat näkyviin.
Täällä ei näy vieläkään...
mixu87 kirjoitti:
Täällä ei näy vieläkään...


Älä huoli, et ole yksin...
mixu87, löysin kaapelikortiltasi Viasat Film tilauksesi tallennettuna ja valtuutin kaapelikorttisi uudelleen varmuuden vuoksi. Kokeilisitko tehdä kanavien uudelleen haun hetken päästä? Tämän kanavapaketin pitäisi silloin viimeistään näkyä ruudullasi.

vpsalmi, pyydän sinua olemaan yhteydessä Myyntipalveluumme, jotta voimme laittaa sinun tilauksesi kuntoon.
Lauren kirjoitti:
mixu87, löysin kaapelikortiltasi Viasat Film tilauksesi tallennettuna ja valtuutin kaapelikorttisi uudelleen varmuuden vuoksi. Kokeilisitko tehdä kanavien uudelleen haun hetken päästä? Tämän kanavapaketin pitäisi silloin viimeistään näkyä ruudullasi.

vpsalmi, pyydän sinua olemaan yhteydessä Myyntipalveluumme, jotta voimme laittaa sinun tilauksesi kuntoon.


Alkoi näkymään eilen illalla.
Kiitoksia.
vpsalmi kirjoitti:
Toivottavasti tästä Viasatista eroon pääseminen ei tule olemaan yhtä vaikeaa, kun sen saaminen näkymään.


Aika hankalaa tuntuu olevan. Itse päädyin varaamaan soittoajan aspaan laajakaistan irtisanomista varten, vaikka tarkoitus oli irtisanoa ainoastaan Viasat. En yksinkertaisesti onnistunut onnistunut päätymään muunlaiseen lomakkeeseen, vaikka kuinka yritin Omilla sivuilla kertoa, että kyse on KotiTV-kanavapaketin irtisanomisesta. Ilmestyy vain teksti "Soittoajan varaus aiheesta: Laajakaistan irtisanominen". Sen verran alkoi risoa, että saattaa oikeasti lähteä laajakaistakin menemään, jos asiakaspalvelija sattuu soittaessaan olemaan vähääkään ärsyttävä.

Neuvot ovat tervetulleita, eli miten olisin voinut hoitaa tämän helpommin?
Hei hillevi !

Kiitos palautteestasi.

Omien Sivujen kautta ei kanavapaketin irtisanominen onnistu, joten suosittelen olemaan yhteydessä Asiakaspalveluumme p.0200 17000 ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa