miten yhteyttä muuten kun soittamalla?

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Miten saa soneran asikaspalveluun muuten yhteyden kuin soittamalla? Kuka asiakaspalvelija kertoisi suoran sähköpostiosoitteensa?? Ps. en ala soittamaan maksulliseen numeroon ja minulla ei ole käytettävissä "oma sivu"-palvelua, kun ei ole liittymää.... 😉

6 kommenttia

Tässä tapauksessa ei muuta kanavaa ole kuin soitto asiakaspalvelunumeroon.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Väittäisin että Soneran ei kannattaisi tässä tapauksessa kertoa antavansa "asiakaspalvelua" koska SITÄ EI OLE!
Omat sivut eivät useimmiten ole miksikään avuksi vaikka olisivat käytössäkin. 99% kerroista sanotaan kuitenkin myös siellä että "Soita asiakaspalveluun".

Yritin soittaa sinne eilenkin monta kertaa mutta jonotusaika oli joka kerran yli 30 minuuttia joten en jäänyt odottamaan vastausta!
Ei ole sen enempää rahaa kuin aikaakaan istua puhelimessa tuntikausia!

Luulisi Soneralla olevan käytössään INTERNET yhteydet ja joku joka osaa käyttää sähköpostia - mutta ei vain näy olevan!

Minusta tässä on kysymys vain siitä että Sonera haluaa rahastaa asiakkaitaan kaikessa missä pystyy välittämättä pätkääkään asiakkaista!
Viittaan aikaisempaan. Sonerallahan ei ole asiakaspalvelua. Säästösyistä varmaankin kaikki "turha" asiakkaita palveleva palvelu on poistettu. Mutta, mikä on sitten loppujen lopuksi asiakkaita palvelevaa muu kuin pitää asiakkaistaan kiinni. Kaikki vaan kun eivät pääse irti kyseisestä yrityksestä. Vastaisuudesta pitää olla todella varovainen mistä mitäkin palvelua haluaa ja mistä haluaa myös maksaa. En suosittele Soneraa ainakaan.
Minulla on myös takana puhelu, jonotin tunnin. Ja puhelu katkaistiin kun kello löi 21.00 kun vastausaika meni umpeen. Että sitä rataa...rallallallei !
Ps. en ole siis saanut yhteyttä ko. firmaan kun en ala soittamaan. Joten luovutin ja toivon että asia selvinnee minulle kysymättäkin ja asia on niinkuin sen pitääkin. ;)
Tsemppiä Sinulle ja pyri Sonerasta eroon !!
Itse uuden liittymän omistajana olen jo pariinkiin otteeseen miettinyt että kannattiko tämä sittenkään. Asiakaspalvelussa MAKSULLINEN jono heti aamukahdeksalta liki 20 min, muina aikoina 30 min. Asiakaspalveluun ei ole sähköpostiosoitetta, ja oma sivu ei toimi, sillä en ole vielä saanut tunnuksia. Kyllä tehdään kuluttajan elämä vaikeaksi tässä suhteessa. Jopa kuluttaja-asiamieheltä voisi tällaisesta palvelusta kyllä kysyä, sillä asiakaspalvelu kuuluu tällaisen palvelun ominaisuuksiin, ja nyt Soneralla ei näemmä sitä ole.
Annoin Soneralle kunnian olla joskus ensimmäinen palvelun tarjoaja kun puhelinta hankin ja sain silloin hyvää palvelua. Elettiin vuotta 90 jotain. Se kun kummallista minusta että kun aikaa mennään eteenpäin palvelu alkaa huononemaan. Päätin kun Sonera keksi laittaa maksulliseksi tosiaan as.plv.nron että nyt eroon ja lujaa. Tosin ennen tätä olin kokenut jos jonkinlaista palvelua ja päivän selvissä asioissa olen jopa joutunut neuvomaan heitä. Mainitakseni esim. Otin heiltä nettiliittymän, sain lahjaksi modeemin, liittymän kytkentä aikaa sain tosiaan tivata moneen otteeseen katkaistakseni edellinen olematta ilman nettiä, sain päivämäärän tietooni, mutta modeemi ei ollut tullut. Kysyin, että miten ajattelitte saada netin toimimaan? Heittäydyin tietenkin tässä vaiheessa tyhmäksi, mutta olisin toivonut saavani jo heidän räpellysten jälkeen asianmukaista palvelua, vaan...
Voisin kertoa paljon muutakin millaista infoa/palvelua yms. olen saanut kokea kun olen heidän palveluistaan maksanut.. 😉 Herää kysymys, millainen on koulutettu asiakaspalvelija. Nykyäänhän heitä ei todellakaan tarvita, mutta soisin että tällaisen kaltaiset yritykset kuolisivat pois.

Vastaa