mix ei toimi!!!

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 1 katselukerta

siis en tajuu mikä ihme voi olla jos pojan puhelin ei toimi niinkuin kuuluisi.siis siihen ei saa puheluita eikä viestejä menee ja kun se ei oo pelkästään vaan multa menevät vaan kaikki ja sitten ei johdu myös puhelimesta koska puhelinkin jo vaihettu.ni alkaa pikkasen käymään kupoliin ku ei saa kii ni ei saa.nytkin poika lähti juuri espanjaan ja ois kiva jos sais jotain kontaktii siihen mut ei ku sonera ei toimi ni ei toimi et nyt si tahtoo apuu et mitä vois tehä vai voiko tehä kukaan muu mitään paitsi sonera ja sekään ei silti tee asian eteen mitään!!!!!alkaa pikku hiljaa suuttuu oikee huilel soneraan.

8 kommenttia

Hei biri !

Kyllähän me voimme tässä asiassa olla avuksi! Eli tarvitsisimme pojan matkapuhelinnumeron, niin pääsemme sillä selvityksessä alkuun. Jos pojan liittymä on sinun nimelläsi, niin lisääthän asiakasnumerosi tänne asetuksiisi, niin löydämme liittymätiedot sitä kautta.
Minkä merkkinen puhelin pojalla nyt on käytössä?
sillä on nyt nokia N9 ja on minun nimissä liittymät ja mistäs ihmeestä mä nyt asiakasnumeroni saan kaivettuu esiin
olen nyt lisännyt vissiin sit myös asiakasnumeroni jos se nyt on ees oikee
Moi biri! Asiasta olikin jo tehty vikailmoitus aiemmin tässä kuussa. Liittymässä ja verkossa on sen mukaan kaikki kunnossa, joten vika on suurella todennäköisyydellä joko kortissa tai puhelimessa. Kortinvaihto voisi auttaa, vaikkakin tämä on melko hankalaa, jos poikasi on nyt Espanjassa. Voit toki hakea uuden kortin Sonera Kaupasta tai voimme lähettää sen postitse. Sinun tulisi kuitenkin itse postittaa se pojallesi. Kannattaa myös testata sim-korttia toisella puhelimella. Näin saataisiin selville onko vika puhelimessa vai kortissa.
no joo o samaa koko ajan vaa.siis korttikin on jo vaihettu ja puhelin eli kaik on koitettu jo ja silti tekee samaa et antakaas ny si jo jotai parempii neuvoi jo 😞
olisko niin yksinkertasesta asiasta kyse kuitenkin et liittymässä olis ulkomaanpuhelu ja viesti esto onko tarkistettu jos on esto niin puhelut ei toimi ulkomailla suomalaisella liittymällä
Moi biri ja mmalinen! Vika oli tosiaan näinkin yksinkertainen eli liittymälle oli jäänyt ulkomaanesto voimaan. Esto on nyt poistettu ja tarvittaessa puhelin tulisi käynnistää uudelleen, jonka jälkeen liittymä toimii normaalisti. Tämä ei toki selitä kuuluvuusongelmia Suomessa, mutta jos sen suhteen tulee vielä ongelmia, niin ole uudestaan yhteydessä.
no joo tiiän nää jo ja todellakin olen yhteydessä kun poika tulee suomeen takas koska sen tietää että ei se oo korjaantunu itestää!!!!

Vastaa