"Miksi korjaat, jos se ei ole rikki"

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei! Saimme uuden palvelureitittimen joka piti ottaa käyttöön 7.10. kun jotkut multicast päivitysten piti olla silloin valmiita.

Ensinnäkään TV ei toiminut kolmena päivänä, ei vanhalla tai uudella laatikolla. Joka päivä soitin asiakaspalveluun ja vastaukseksi sain aina suurinpiirtein "emme tiedä milloin toimii taas".

Noh, nyt TV on toiminut mainiosti (niinkuin ennenkin) mutta nettiyhteys on huomattavasti heikentynyt. Sivujen lataaminen kestää kauemmin ja välillä näyttää jäävän vain lataamaan sivua ilman että mitään tapahtuu. Kännykälläkin kun selaa niin sama homma ja tuntuu vähän väliä ilmoittavan että on "yhdistänyt uudelleen". Mitäs tässä voisi tehdä?

2 kommenttia

Hei Arbaloid,

Oliko tietokonekkin langattomaan verkkoon yhdistetty?

Voisit kokeilla muuttaa langattoman verkon kanavaa aluksi. Intenon ohjeet löydät sivuiltamme.

Oletko testannut yhteyden nopeutta? Esim. Speedtest.net sivustolla? Minkälaisia tuloksia saat? Kannattaa kokeilla mitata myös kaapelilla jos vain mahdollista.

Laitteen resetointia kannattaa kokeilla viimeisenä vielä jos langattoman verkon kanavan vaihtaminen ei vaikuttanut ollenkaan. Resetointi tapahtuu painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan.

Jos ongelma ei poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Voi veljet, tulipa hölmö olo. Olin unohtanut tuon kanavan vaihtamisen aivan tyystin. Luulen että tämä ratkaisi tämän ongelman, katselen tässä päivän pari miten toimii 🙂 Kiitoksia asiantuntevasta vastauksesta!

Vastaa