Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ouow_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

"Tallentava digiboksisi ei ole verkossa. Lue lisää"

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kyseinen herja verkkotallennuksessa. VIP 1963. Palvelureititin uusittu hiljattain. Ja laite on verkossa ja toimii ihan ongelmitta.
1 vastaus
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei ouow,

Oletko kokeilut onko digiboksin ohjelmiston poistosta mitään apua? Löydät ohjeet digiboksin nollaukseen täältä: http://bit.ly/ZAOvTs . Näkyykö peruskanavat normaalisti ja muut lisäpalvelut toimii (esim. ohjelmakirjasto) ?

Voisitko korjata käyttäjätunnuksesi asiakasnumeron tilalle esim. liittymätunnuksesi ilman väliviivaa tai pitemmän asiakasnumerosi (100- tai 300- alkuinen numerosarja). Voidaan siten vilkaista liittymäsi tilaa tätäkin kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut