"Tilauksesi käsittely on kesken" vaikka en ole tilannut

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Miksi minulla tilee omissa tiedoissa Liittymä ja Palvelut -osassa ilmoitus
Hyvä asiakkaamme,

Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.

vaikka en ole tilannut mitään?

Liittyykö tämä jotenkin Koti-TV -muutoksiin, vaikka en itse ole tilannut mitään? Asiaa auttaisi paljon se, että tuossa ilmoitustekstissä sanottaisiin, mitä muka olen tilannut ja minkä asian käsittely on teknisesti kesken.

3 kommenttia

Hei, voin katsoa tarkemmin keskeneräistä tilausta, jos lisäät asiakasnumerosi Profiiliisi. Vaihtoehtoisesti voit kysyä tilauksesta Asiakaspalvelusta.

T: Niinamari
Sonera Asiakaspalvelu
Niinamari kirjoitti:
Hei, voin katsoa tarkemmin keskeneräistä tilausta, jos lisäät asiakasnumerosi Profiiliisi. Vaihtoehtoisesti voit kysyä tilauksesta Asiakaspalvelusta.

T: Niinamari
Sonera Asiakaspalvelu


Asiakaspalvelun puhelinnumerossa 20 minuutin arvioitu jono. Linkki vie linkkiin joka sanoo että sivua ei löydy. Toistakaan kautta ei pääse laittamaan palvelupyyntöä, jossa palvelupyynnön tyyppi oli oikea.

Eipä taida asiakaspalvelu olla Soneran vahvimpia puolia. Eikä nettisivujen teko.

Joo, selvisihän se, kun jonotin, en tosiaan tehnyt itse mitään muutoksia kuten en olekaan, mutta kun Sonera on lähettämässä minulle pyytämättä ilmaista palvelureititintä, niin se on muuttanut liittymääni. Huoh, voisiko niitä sivuja kehittää että tuo asia selviäisi niiltä suvuilta ilman. että minun pitää soittaa ja jonottaa teille sadakseni selville, ettei minulle ole tulossa laskua palveluista joita en ole tilannut?
Tämän keskustelupalstan kautta me tänne Soneralta vastaavat voimme tarkistaa tiettyja asioita asiakas- tai liittymäkohtaisesti, mutta silloin pitäisi tietää kenestä asiakkaasta tai mistä liittymästä on kyse.

Kun tämän palstan käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) lisää asiakasnumeron (löytyy Soneran laskusta), on meillä mahdollisuus antaa tarkempia vastauksia. Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.

Keskustele ja kysy -palsta ei kuitenkaan ole paikka liittymän muutosten tai vikailmoitusten tekemiseen, mutta jotain pientä käytännön apua meilläkin on välillä mahdollista antaa.

Vastaa