Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Tuomas H_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

samsung galaxy tab 3 10.1 4g

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tarvitseeko minun tilata uutta liittymää ostaessani samsung galaxy tabin ja maksan sen kertamaksulla 360e?(minulla on jo micro sim kortti,jossa on liikkuva netti)
16 vastausta
JoSi_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 63 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Se sisältää kyseisen päätelaitteen ominaisuutena...
Verkko: 4G - LTE
Tiedonsiirron maksiminopeudet
4G: 100 Mbit/s (vastaanotto) / 50 Mbit/s (lähetys)


Jos haluat hyödyntää tuota ominaisuutta, hankit sopivan liittymän käyttöalue(id)esi ja tarpeesi mukaisesti.
Näyttää tukevan käytössä olevia lte/4g-verkkoja....
manu_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Selvä. Kumpi on loppujen lopuksi parempi tab 2 vai 3? Ja kannattaako se 4g ostaa tabletille vai jokin toinen?
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi manu!

Itse suosittelisin tuota Tab3:sta koska on kuitenkin uudempi sekä paremmilla tehoilla varustettu tab2:seen verrattuna. Liikkuva yhteys kannattaa ilmanmuuta tuohon tablettiin hankkia jos vähänkään reissaa sen kanssa ja jos kotona ei kiinteää yhteyttä ole (mitä jakaa wlanin kautta tabletille kotona).

Yhteysmuotoa kannattaa puntaroida liikutko enemmän 3G vai 4G peittoalueella tabletin kanssa. Jos käytät tablettia enemmän 4G-alueilla, silloin se ilmanmuuta kannattaa yhteydmuodoksi valita 3Gn sijaan. 4G yhteys kuitenkin toimii myös 3G-verkossa jos sattuu liikkumaan katvealueella.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
samsungeri_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi mikä minun tabissa on vikana kun se ei lataa siinä näkyy sellainen punainen raksi ja se on kokoajan laturissa?
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei samsungeri! Oletko päässyt kokeilemaan toista laturia, jos vika olisi siinä?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
samsungeri_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olen testannut mutta vika ei ole siinä. Tuntuu siltä kun se kuluttaisi enemmän virtaa laturissa kuin ilman ja tab on vasta vuoden vanha.
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei samsungeri!

Kuulostaa siltä, että Samsungin tabletissasi on jotakin vikaa. Mainitsemasi punainen raksi tarkoittaa sitä, että laite ei lataudu kunnolla.

Olet toki jo sammuttanutkin tabletin vähäksi aikaa, mutta tätä voi kokeilla uudelleen. Voit myös kokeilla painaa laitteen virtapainiketta ja samalla painat sormella laitteen näyttöruutua.

Samsungin laitteilla on laitevalmistajan myöntämä kahden vuoden takuu. Voit toimittaa laitteen huoltoon esimerkiksi Sonera Kaupan kautta. Lähimmän Sonera Kaupan voit tarkistaa osoitteessa:

http://www.sonerakauppa.fi/?someid=3417
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut