tilausvahvistus

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Tilasin tiistaina iphone 4 puhelimen ja toimitusajan piti olla muutama päivä, haluaisin tietää missä paketti menee. Mistä voin seurata tilauksen etenemistä ja mistä saan siihen vaaditun tilausvahvistuksen?:)

5 kommenttia

Hei essucca: Pahoittelemme toimituksen viivästymistä, mutta jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa toimituksesi tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Mikäli et tiedä / löydä asiakasnumeroasi, voit myös käyttää puhelinnumeroasi muodossa 0401234567 ilman väliviivaa.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
lisäsin puhelinnumeroni,toivottavasti saan pian tietoa missä paketti menee!
Hei essucca: Liittymäsopimuksesi päivitys iPhone 4 laitteella ja sen käsittely on vielä kesken.
[u:zzfr09m0]
Yleistä toimituksesta:[/u:zzfr09m0]
Matkapuhelimen toimitusaika on normaalisti 7 arkipäivää. Soneran tilausten seurannalla seuraat kätevästi tilauksesi etenemistä. Saat sähköpostitse tilausvahvistuksen mukana koodin, jolla voit seurata tilausta jo ennen kuin toimitus on postin seurantatunnuksen piirissä. Kun paketti on lähetetty, saat sähköpostitse vielä Postin seurantatunnuksen. Tunnuksen avulla voit seurata paketin kulkua Postin verkkosivuilla. Mikäli sähköpostiosoitetta ei ole ilmoitettu, tulee tilausvahvistus kotia kirjeitse. Tilauksen seurantakoodin saat myös olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme (kunhan tilaus on käsitelty ja laitettu toimitukseen) 0200 17000 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 la 9–16.30.

Seurailen tilannetta, ja voin ilmoittaa tähän ketjuun kun iPhone laitteesi on laitettu toimitukseen.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Onko paketti siis edes matkalla? En pystynyt vastaamaan kännykkään mutta jos soittaisitte uudelleen niin olen tavoitettavissa.
Asiasi onkin jo hoidettu asiakaspalvelumme kanssa.

Vastaa