vaimon vanhat salasanat hukassa alaliittymässäni

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei! vaimolla on partikin vanhaa s-postiosoitetta liittymäni 333-310671 alla. Voinko saada noiden salasanat s-postiini tätä kautta? Aikani surffailin omilla sivuilla ja löysin vain sen 10eur/kpl keinon...?

Saanko lisättyä vaimon puh.norn jälkikäteen noihin postilaatioihin? Vai pitääkö luoda uudet?

Sama koskee liittymästä löytyviä kotisivujen salasanoja :=/

Kiitos etukäteen nopeasta vastauksesta!

5 kommenttia

Hei ChiquitaT! Kokeilitko jo tilata uudet salasanat tältä sivulta?
Kiitos Minna kysymästä, kyllä olen kokeillut "Käyttäjätunnukselle ei ole määritelty matkapuhelinnumeroa" ja siksi kyselen.
Lukemalla viesti, olisi asia ehkä selvinnytkin..?
Moi ChiquitaT,

Jos matkapuhelinnumeroa ei ole rekisteröinyt käyttäjätiliin, ei tosiaan tuo vaihtaminen txt-viestillä onnistu. Numeroa ei voi lisätä käyttäjätunnukselle jälkikäteen jos salasana on unohtunut. Salasanavaihdoissa varmistamme aina liittymän omistajan henkilöllisyyden, joten suosittelisin olemaan yhteydessä asiasta asiakaspalveluumme. Voit jättää salasanoja koskevan vaihtopyynnön asiakaspalveluumme myös omilta sivuilta kirjautumalla sisään sonera tunnuksilla.
huh, pukkaa jo hikeä, vielä kerran koetan tarkentaa.
Liittymän (liittymänro yllä) omistajan, minun puh.nro siellä on rekisteröitynä. Samoin tallessa on oma salasanani. Mutta vaimon alapostilaatikoiden (2 kpl) salasana on hukassa ja vaimon puhelinnroa ei ole rekisröity alapostilaatikoita perustettaessa. Minulle voi soittaa laitta sms:ää ko rekisteröityyn numeroon koska tahansa. Onnistuuko näin?
Hei ChiquitaT,

Salasanan palautukseen rekisteröityä matkapuhelinnumeroa ei valitettavasti nähdä täältäkäsin ollenkaan (salasanat sekä rekisreöidyt numerot palautusta varten ovat kryptattuja tietoturvan vuoksi). Salasanan vaihto tehdään nimenomaan sitten nuihin alikäyttäjälaatikoihin ja näiden salasanat lähetetään sinun pääpostilaatikkoosi (minkä salasana sinulla on tallessa).

Helpoiten ja nopeiten saat asian etenemään jättämällä tuon palvelupyynnön Omien sivujen kautta salasanan vaihtoa / soittopyyntöä varten!

Vastaa