virhe laskussa, yhteyden otto pyyntö.

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Tuli kaapelitv lasku jossa oli väärä summa, kokeilin käydä hoitamassa asian soneran kaupassa mutta eivät kuulemma hoida näitä asioita siellä. Teillä ei myöskään ollut ajan varausta soittopyynnölle kaapelitv laskutus asioissa enkä ole kiinnosttunut maksaamaan puhelin laskua teillepäin soittaessa, joten onnistuisiko tätä kautta soittopyynnön jättäminen tai asian hoitaminen. PS. en ole itse soneran asiakas mutta hoidan äitini puolesta teihin päin liittyvät asiat valtakirja on siellä. Joten jollei teillä ole puhelinnumeroani en viitsi sitä tähän laittaa saatte sen sähköpostilla.

4 kommenttia

Moi peetu!

Onnistuu toki asian hoito tätäkin kautta. Laita profiiliin laskusta asiakasnumero ja kerro hieman tarkemmin vielä ongelmaa.
Jos haluat jättää soittopyynnön, voit varata kalenterista ajan "Laajakaistapalveluiden laskutus" kohdasta. Asia hoituu myös sitä kautta.
Laitoin profiiliin asiakasnumeron. Laskun numero on 21991. Kun tilattiin mtv3 total palvelu ja rinnakkaiskortti ja rinnakkaiskorttiin myös mtv3 total paketti niin myyjä lupasi rinnakkais kortin vuodeksi ilmaiseksi, nyt kuitenkin laskulla on veloitettu tämän kortin puolivuosi maksu 7,97 . Joten haluaisin tämän summan pois laskulta mielellään eräpäivään mennessä jottei tulisi turhaan maksettua.
peetu: Selvä juttu. Pahoittelut tästä ikävästä virheestä :(
Hyvitin laskulta 7,97e. Voit vähentää summan ja maksaa muutoin alkuperäisellä laskulla, käyttäen samaa viite- ja tilinumeroa. Aurinkoista kevättä sinne!
Kiitos asian hoidosta. Hyvää kevättä.

Vastaa