peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54076 Jäsentä
154485 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Pitsiturnaus



Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2018
Kirjoituksia: 5
11/12

Vs: Pitsiturnaus

@Purnipsi, @Pekka_Koo

Fine jos tosiaan on vikatilanne mutta meidän kohdalla aluksi kukaan ei myöntänyt mitään vikaa olevan, meidän reititin oli kuulemma vain vääränlainen, ja kun itse otimme yhteyttä Louneaan niin he tiesivät että on jotain ongelmaa joskus heidän päivitysten jälkeen ollut. Telialle ilmoitettuamme totesivat vain että hyvä tietää vähän mistä aloittaa. Ja tähänkin oli jo kaksi viikkoa mennyt. Ensimmäisen kerran kun yritin palauttaa boxia niin myyjä tiesi sanoa että on ollut ongelmia ennenkin. Jos kerran asiasta tiedetään niin siitä kuuluisi mainita ostajalle eikä vakuutella että kaikki toimii. 

 

Aloimme tämän taistelun jo toukokuussa ja jos vieläkään ei olla ns vikatilannetta saatu korjattua, on se minun mielestäni kohtuutonta kuluttajaa kohtaan. Vaihdoimme takaisin kilpailijan boxiin. Todella huonoa palvelua olemme saaneet ja se on turhauttavaa kun yksinoikeudella jollain on tällainen eikä asiat toimi. 

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎14-01-2015
Kirjoituksia: 531
12/12

Vs: Pitsiturnaus

@Marte, ymmärrän ja pahoittelut että asian selvittelyyn paloi noin paljon aikaa. Aluksi vika ei ollutkaan tiedossa ja kiitos mm. asiakkaiden valppauden, vian aiheuttaja löytyikin. Nyt meidän täytyy vielä löytää vikaan korjaus, uskon että se kyllä löytyy.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. Hymiö Onnellinen Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

0 tykkäystä