Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Mediapupu
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei!

 

Olisiko jotain vinkkiä miten noita liiga -pelejä voisi katsoa pätkimättä ? Yleensä pätkii niin, ettei enää 5 min pysty katsomaan yhteen menoon. Hyrrä vaan pyörii. Sitä saa odottaa välillä kauankin ennen kuin palautuu. Yleensä AINA vähintään RL:n verran kun pelissä sellainen on, eli jää näkemättä. Sitten jos painat X ja aloitat uudestaan, lähtee heti. Ei vaan viitsi 150 kertaa pelin aikana liittyä katsomiseen mukaan uudelleen. Ei siitä katsomisesta tule mitään. 

 

Äsken kun testasin pelejä, tämän saa niin sekaisin, ettei toimi enää mikään. Osasyyn laitan testipeleihin siihen, että tietokoneen äänilähde muuttui jostain syystä testaamisen ohessa (edit: käynnistin koneen uudelleen), etten kuullut mitä tapahtuu. Heti kun keksin tämän, tiesin mitä pitää tehdä. Odotan kuitenkin teidän ohjetta, millä kuvan saa takaisin, kun ruutu on musta (ääni saattaa kuulua).

 

Kolmas tapaus: Jälkipelitkään ei toimi kunnolla, vaan hyrrä jää pyörimään. Se ei välttämättä / useinkaan korjaannu itsekseen vaan jatkaa loputtomiin. Tähän haluaisin vastauksen, miksi se tekee niin ?

 

Niin kuin muillakin, KAIKKI muut palvelut toimii millä tahansa selaimella ja apilla jos sellainen on pitänyt asentaa (esim. Spotify). Internet on kiinteä. - Haluaisin myös speksit millä palvelu toimii ?  Internetin suorituskyvystä ei jää kiinni tällä kertaa. Tai sitten olisi mukava tietää, millainen liittymä pitää olla ? Esim. 500/500 tai jotain vastaavaa.

 

Koronan sotkiessa muutenkin pelejä, tilaukseni on lähellä katkoa, kun tietyt ehdot toteutuvat.

10 vastausta
KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 545 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En ole tietoinen että kyseisellä laitteella olisi tiedossa oleva ongelma sovelluksen kanssa. 

Melkein tässä tilanteessa suosittelen sinua jättämään tilanteesta häiriöilmoituksen vaikka Minun Telia sovelluksen chatin kautta.

 

Häiriöilmoituksella olisi hyvä mainita

-Laitteen merkki ja malli

-Käytettävä yhteys ja sen nopeus

-Laitteen ohjelmistoversio, sovelluksen versio

-Lyhyt kuvaus ongelmasta

-Omat yhteystiedot

 

Näin saamme vikailmoituksen tilanteestasi luotua ja asiantuntijamme alkaa selvittämään tilannetta tarkemmin. Pystymme myös olemaan sinuun yhteydessä selvityksen edistyessä. Voin toki tästäkin nuo tiedot viedä asiantuntijalle selvitystä varten, mutta tällöin emme voi olla sinuun yhteydessä selvityksen edistyessä.