Tilauksen viipyminen

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Minulle kaupattiin puhelimitse 19.12. Soneran 24/1 laajakaistaa.
Sain siitä palvelusopimuksen ja tilausvahvistuksen.
Liittymä ei kuitenkaan ole vaihtunut vielä tähän päivään mennessä.
Voitte unohtaa sen lopullisesti...

3 kommenttia

Oletko saanut vahvistuksen toimituspäiväksi? Eikös vakiokorvaus ole 15eur alkavalta viikolta maksimissaan 120eur toimituksen myöhästymisestä? Luvatusta toimituspäivästä siis.
Kannattaisiko lähettää sähköpostia asiakaspalveluun sekä cc: kuluttajaneuvoja, niin eiköhän homma lähde etenemään. Saattaisin näin ainakin kuvitella.
Kohtuullinen vastausaika asiakaspalvelulle noin viikon verran.
Löysin toisen palveluntarjoajan, joka tarjoaa vielä halvemmalla vastaavaa liittymää täällä.
Ei ole ensimmäin kerta, kun tilausvahvistus kyllä tulee asiakkaalle, mutta ei kirjaudu Soneran järjestelmään. Olisiko Tieto täälläkin systeemit tehnyt...
Totta, järjestelmät ovat aika sumeita eikä Sonera tee poikkeusta tässä tapauksessa. Henkilökunnan vähennykset eivät ehkä paranna tilannetta.
Myöskään sopimuksen irtisanomiset eivät tee poikkeusta. Anoppi irtisanoi keskoetusopimuksen mutta sama Sonera palvelupiste joka sopimuksen teki, ei pystynyt antamaan irtisanomisesta documenttia. Nyt 1,5v myöhemmin paljastui että sopimus "ei ole kirjautunut" Soneran järjestelmään eli on edelleen automaattisesti voimassa niin pitkään kuin irtisanomiset lopulta kirjautuvat järjestelmään. Eli numeronsiirtoa ei voinut tehdä järjestelmään. Asiakkaan omat kirjalliset todisteet irtisanomisesta menivät läpi vasta 3kk:n reklamoinnin jälkeen. Ei rahallista korvausta vaikka asiakkaalla tappioita järjestelmän vuoksi.

Vastaa