lentoliput ulkomailla

  • 4 March 2017
  • 1 kommentti
  • 6 katselukertaa

Mikä esto tai mitä minun pitää tehdä, kun on kännykässä nettilippu esim. lentolippu. Ulkomailla en saa sitä aukaistua. Todennäköisesti on siis joku ukomaan esto, mutta miten sen saa pois?. Yritin teidän ohjeiden mukaan mennä, mutta en mistään löydä tuota "lisäpalvelua" josta voisin tarkistaa onko minulla ulkomaan estoa. Nää teidän sivut on kaikista sekavimmat mitä koskaan olen tavannut. Muiden puhelinoperaattorien omat sivut ovat erittäin selkeät, kirjaudut sisään ja pääset sivuille, tässä on jo kirjauduttu ainakin 2 eri kertaa ja edelleenkään et pääse omia puhelinliittymä tietojasi katsomaan. En tykkää yhtään!


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei klemta!


 


Sinun pitää kirjautua Omille Sivuille Sonera Tunnuksella, sitten klikkaat omaa puhelinliittymää ja lisäpalvelut - käytössäsi nyt. Sieltä pitäisi löytyä kaikki estot ja rajoitukset. https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Omien-Sivujen-kaytto?id=1324


 


Vinkkinä sitten voisin sanoa, että sähköinen lentolippu kannattaa tallettaa myös puhelimeen, jolloin ei tarvita nettiyhteyttä sen näyttämiseen. Minulla ainakin toimi noin kotimaan lennolla eli tallensin puhelimeen pdf-tiedostona sähköpostiin tulleen e-lipun puhelimeen. Ja näytin sitten tallennettua tiedostoa ilman nettiyhteyttä ;)

Vastaa