Varmuuskopiointi jatkumaan uudestaan?

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Läppäriin tuli ongelmia sen jälkeen kun olin asentanut Varmuuskopioinnin. Poistin sen ja onnistuin ihan itse korjaamaan ongelman, jonka takia ei netti ollenkaan toiminut (HelpSonissa ei osattu neuvoa). Kun haluaisin nyt, että varmuuskopiointi taas toimisi, niin en löydä kohta/ohjetta miten kopiointi alkaisi uudestaan.
Ohjelma on taas koneella ja saan viikkoraportin, mutta siinä näkyy vain alkuperäiset kopioidut ja uusia ei ollenkaan. Kas näin:- Tällä viikolla varmuuskopioituja tiedostoja: 0 tiedostot -
Mitä siis tehdä, jotta uudet kopioinnit taas alkaisivat?

4 kommenttia

Tämän sivun lupaus kuuluu: "Me asiakaspalvelusta olemme aktiivisesti mukana.." Kuinka aktiivisesti?

pekkis kirjoitti:
Läppäriin tuli ongelmia sen jälkeen kun olin asentanut Varmuuskopioinnin. Poistin sen ja onnistuin ihan itse korjaamaan ongelman, jonka takia ei netti ollenkaan toiminut (HelpSonissa ei osattu neuvoa). Kun haluaisin nyt, että varmuuskopiointi taas toimisi, niin en löydä kohta/ohjetta miten kopiointi alkaisi uudestaan.
Ohjelma on taas koneella ja saan viikkoraportin, mutta siinä näkyy vain alkuperäiset kopioidut ja uusia ei ollenkaan. Kas näin:- Tällä viikolla varmuuskopioituja tiedostoja: 0 tiedostot -
Mitä siis tehdä, jotta uudet kopioinnit taas alkaisivat?
Oletko jo palauttanut varmuuskopioidut tiedostot ohjelman uudelleenasennuksen jälkeen?

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Oletko jo palauttanut varmuuskopioidut tiedostot ohjelman uudelleenasennuksen jälkeen?

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


No, tein sitten ties monennenko kerran tuon palautuksen ja palvelu/ohjelma käynnistyi uudelleen.

MUTTA:
Joopa joo. Viime kesänä, kun hankin tämän palvelun, niin asentamisen jälkeen PC:ni jumittui ja hävitti Ip-osoitteen.
Kun olin saanut tämän ongelman ratkaistua, niin päätin asentaa kyseisen palvelun uudelleen. Nyt se on taas käytössä ja sen jälkeen TAAS ilmenee läppärissä ongelmia.
Nyt aion poistaa palvelun jälleen, enkä IKINÄ ENÄÄ ota sitä uudelleen käyttöön. Menköön se raha/sopimus "harakoille", koska tietsikan käyttövarmuus ilman ongelmia on tärkeämpi. Varmaan teen myös reklamaation Soneralle, koska sopimus, jonka tein puhelimitse asiakaspalvelun kanssa, ei toiminut, kuten sovittiin: Sonera sovelsi asiassa ihan omat kuvionsa, esim. 40 euron lahjakortin käytöstä.
pekkis: Ellet aio enää käyttää Varmuuskopio-palvelua, muista irtisanoa se Asiakaspalvelun kautta, sillä sovelluksen poistaminen tietokoneelta ei katkaise palvelun tilausta. Irtisanominen joko puhelimitse tai palvelupyyntönä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa