18-09-2019 21:21
Koitin jakaa Honor 8:lla nettiä tablettiini ja sittemmin läppäriin ja tämä ei ota onnistuakseen. Ystävän puhelimella onnistui kuitenkin. Puhelin hajoamassa? Jotain häikkää muualla?
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
18-09-2019 22:35
Hei @Mirmuli81 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Onko puhelimessa käytössä viimeisimmät päivitykset?
Honor 8 puhelimissa on aiemminkin ollut ongelmia hotspotin suhteen ja niihin on ollut ratkaisuna päivitykset. Myös heikko kenttä voi aiheuttaa häikkää mm puhelimen kuumenemista hotspottia käytettäessä. Onko ystävälläsi sama operaattori kuin sinulla?
19-09-2019 10:08
Pitäisi olla uusimmat päivitykset. Kesällä kokeilin samaa ja jo silloin ei suostu jakamaan nettiä. Ja ystävälläni on sama liittymä. Eli ilmeisesti puhelinkohtaista nyt.
19-09-2019
10:37
Muokattu
19-09-2019
10:38
Itsellenikin tuli sama mieleen, mitä @kiisseli67 jo mainitsi, että onhan päivitykset ajantasalla ja oletko koittanut käynnistää laitetta uudelleen? Oletko muuten koittanut jakaa nettiä tällä puhelimella aina samaan laitteeseen? Myös tuo alueen heikko kenttä voi vaikuttaa netin jakamiseen. Onko tämä Honor 8 -puhelin ostettu meiltä? 🙂
19-09-2019 10:43
Mistä saisin vielä varmistettua, että päivitykset varmasti ovat ajan tasalla? Kaikki puhelimeen tulleet olen ajanut. Ja jakoa olen nyt koittanut useampaan laitteeseen. Kyllä, puhelin on ostettu teiltä.
19-09-2019 11:08
Puhelimen Asetukset-valikosta pitäisi löytyä Järjestelmä päivitys-valikko. Laite haakee saatavilla olevia päivityksiä ja kertoo mikäli niitä on saatavilla.
19-09-2019 11:20
Näin ajattelinkin, tämä hoidossa.
21-09-2019 13:50
Saitko hotspotin lopulta toimimaan?
21-09-2019 13:51
En ole saanut toimimaan.
21-09-2019 14:12
@Mirmuli81@ kirjoitti:En ole saanut toimimaan.
Heippa, onko se koskaan toiminut? Laitteissa on takuu olemassa ja jos olet meidän kautta sen hankkinut, niin Telia Kaupan kautta saat sen helposti huoltoon.