peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54151 Jäsentä
154610 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Miksi Telia prepaid sovellus lakkaa toimimasta kun saldo loppuu?

Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎13-01-2015
Kirjoituksia: 176
21/27

Vs: Miksi Telia prepaid sovellus lakkaa toimimasta kun saldo loppuu?

Kävin hakemassa uuden prepaidin ja ihan sama homma tässäkin. Heti kun 7e alkusaldo loppuu, lakkaa sovellus toimimasta. Siis toimiiko tämä kenelläkään palstalaisella ilman saldoa?

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 875
22/27

@jannyman@  kirjoitti:

Kävin hakemassa uuden prepaidin ja ihan sama homma tässäkin. Heti kun 7e alkusaldo loppuu, lakkaa sovellus toimimasta. Siis toimiiko tämä kenelläkään palstalaisella ilman saldoa?

Laitoin uudelleen viestiä asiasta Telialle. Itse en ole kokeillut käyttää saldoa loppuun asti ja minulla on ollut reilu 2,5 vuotta Telia (Sonera alunperin) prepaid, johon joka vuosi lataan saldoa 10€.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Highlighted
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 89
23/27

@jannyman  Kuulostaapa erikoiselta. Onhan sulla puhelimessa mobiilidata -asetus päällä? Telia Prepaid -sovellusta saa käyttää maksutta mikäli tuo saldo loppuu, kuten @kiisseli67 mainitsikin. Mikäli sulla ei ole se päällä niin et pääse lisäämään saldoa. Sovellus vaatii nettiyhteyden.

Pystyisitkö testaamaan tuota sovellusta jollakin toisella laitteella tai ainakin poistamaan sen nykyiseltä puhelimelta ja lataamaan uudelleen? Telia Prepaid -lataussovellus tukee näitä käyttöjärjestelmiä: Android 4x(Samsung, Huawei yms.), iOS 8x (Apple), WP 8.1.(Windows Phone) Tarkistathan siitä toisesta puhelimesta tai nykyisestä, että siitä löytyy joku kyseisistä käyttöjärjestelmistä tai uudempi versio.

Loitko tilin tuonne sovellukseen? Teitkö sen tuolla vanhemmalla numerolla, joka ei ole enää käytössä? Voisit kokeilla myös tehdä uuden tilin sillä uudella numerolla, mikäli teit sen alkuperäisen tuolla vanhemmalla.

Vakiokalustoa ☆
24/27

Mobiilidata on päällä, ja kuten olen edellä kertonut, olen kokeillut kahdella eri puhelimellakin, Samsung Ace 4, ja Huawei Y6 luureilla, eikä toimi kummallakaan. Olen jopa poistanut sovelluksen, ja ladannut uudestaan, ei auttanut. Käyttäjätunnuksenkin olen luonut ihan ohjeiden mukaan. Ei vain toimi, ei sitten millään. Niin kauan kuin on saldoa, toimii ihan ok, mutta heti kun saldo loppuu, niin sovellus lakkaa toimimasta. Ei kait silläkään voi olla merkitystä että asun Yhteisverkon alueella?

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆
25/27

Nyt näyttää olevan Telian Prepaid tarjouksessa vain 3,90, joten jokainen voi kokeilla itse jos ei usko. Kun saldo loppuu, sovellus lakkaa välittömästi toimimasta. En jaksa mitenkään uskoa että olisin ainoa ihminen jolla tuo ei toimi.

Pitänee siirtyä laskutusliittymään, kun ei tämän kanssa jaksa enää tapella.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 421
26/27

@jannyman  Tarvitsemme tästä vikailmoituksen tästä linkistä klikkaamalla:  yhteydenottopyyntö ja sieltä valitset tippuvalikosta Häiriöilmoitus.

Haluaisimme päästä tutkimaan tilanteen miksi se tekee näin. Meille ei ole häiriöilmoitusten korjauspuolellle kukaan ilmoittanut tästä ja sen takia emme pääse myöskään korjaamaan asiaa. Siihen tarvitaan kuitenkin liittymätietoja, minkä takia haluaisimme sen ilmoituksen.

Mainitse myös tämä sivusto ilmoitukseen, niinkuin @Sekunti  ehdottelikin jo. Haluaisimme kovasti tämän korjata pian kuntoon eli jäämme odottelemaan häiriöilmoitusta tilanteestasi.

Vakiokalustoa ☆
27/27

Nyt vihdoinkin toimii tämä sovellus vanhemmissakin android luureissa. Toimii ilman saldoa, ja kaikki muukin toimii loistavasti. Uusin päivitys 6.2 korjasi viimeisetkin bugit. Kauan se kesti, mutta parempi myöhään jne.. Hymiö Onnellinen