Puhelimen hälytysajan pituus

  • 10 February 2022
  • 1 kommentti
  • 384 katselukertaa

Minulla on nyt kaksi viimeisintä puhelinta ollut Huawei ja Samsung.  Näissä kummassakin on minusta liian lyhyt hälytysaika, 26 sekunttia.  En kotona ollessani kulje puhelin kaulassa, ja jos olen toisessa päässä huushollia, niin en kyllä kerkeä 26 sekunnissa puhelimeen vastaamaan.  Onko tähän mitään mahdollisuutta vaikuttaa?


Muistelen, että aiemmat puhelimet hälyttivät paljon pidenpään, niin kauan kunnes soittaja kyllästyi ja lopetti.


 


Edit HannaMarikaL: Siirretty puhelinliittymien osioon.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Ongelma ei ole puhelimissa, vaan operaattorissa. Valtaosa Telian liittymistä soi vain 30 s: Mini, Prepaid, Sopiva, Säästöpaketti, Yhteys puhelimeen ja Yhteys Rajaton. 45 s soivat Dot ja Yhteys Mukaan.

 

Voit kiertää ongelman hankkimalla toisen puhelimen ja Telian liittymän, vaikka Prepaidin, ja laitattamalla ykköspuhelimesta viivesiirron kakkospuhelimeen. Näin saat 30 s + 30 s = 60 s sointiaikaa.

 

Toinen vaihtoehto on vaihtaa Dna:n, Moin tai Saunalahden liittymään. Ne soivat 120 s, joten puhelun tulee todennäköisemmin katkaisemaan soittaja itse kuin operaattori.

 

Et ole suinkaan ensimmäinen, joka ihmettelee Telian tapaa katkaista soittoyritykset nopeasti.

 

Vastaa