Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63857
Kirjoituksia 173914

Tekstiviesti e-laskun kytkennästä



Highlighted

Tekstiviesti e-laskun kytkennästä

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Tekstiviesti e-laskun kytkennästä

1/2
Hei,
tyttärellemme, joka on puhelinliittymän liittymän haltija eikä maksa itse laskua tuli Soneran asiakaspalvelunsta numerosta +35820017000 viesti "Verkkopankissa tekemäsi E-laskun kytkentä epäonnistui. Tee uusi kytkentä käyttäen laskun lopusta inforivillä löytyviä tietoja." Mistähän mahtaa olla kyse?
0 tykkäystä
1 vastaus
Highlighted

Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Viestejä 292 kpl

2/2
Heippa Riirii1,


Teillä on varmaankin E-lasku käytössä laskuilla?

Kenties Säästöpankki?

Säästöpankit ottivat 1.11.2014 alkaen käyttöön pankkitunnuksen ITELFIHH aiemman Aktian tunnuksen HELSFIHH sijaan.

Tämä muutos tapahtuu automaattisesti, eli teidän ei tarvitse tehdä mitään E-laskulle. Viesti on tullut automaattisesti niille asiakkaille, joita muutos koskee, mutta muutostieto ei vielä ole järjestelmiimme päivittynyt.

Tämä korjaantuu ja viestistä ei tarvitse välittää. 🙂
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.