Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60238
Kirjoituksia 165907

Tekstiviesti e-laskun kytkennästä



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎13-11-2014
Kirjoituksia: 1
1/2

Tekstiviesti e-laskun kytkennästä

Hei,
tyttärellemme, joka on puhelinliittymän liittymän haltija eikä maksa itse laskua tuli Soneran asiakaspalvelunsta numerosta +35820017000 viesti "Verkkopankissa tekemäsi E-laskun kytkentä epäonnistui. Tee uusi kytkentä käyttäen laskun lopusta inforivillä löytyviä tietoja." Mistähän mahtaa olla kyse?
0 tykkäystä
1 vastaus
Highlighted
Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Rekisteröitynyt: ‎07-05-2012
Kirjoituksia: 292
2/2

Re: Tekstiviesti e-laskun kytkennästä

Heippa Riirii1,


Teillä on varmaankin E-lasku käytössä laskuilla?

Kenties Säästöpankki?

Säästöpankit ottivat 1.11.2014 alkaen käyttöön pankkitunnuksen ITELFIHH aiemman Aktian tunnuksen HELSFIHH sijaan.

Tämä muutos tapahtuu automaattisesti, eli teidän ei tarvitse tehdä mitään E-laskulle. Viesti on tullut automaattisesti niille asiakkaille, joita muutos koskee, mutta muutostieto ei vielä ole järjestelmiimme päivittynyt.

Tämä korjaantuu ja viestistä ei tarvitse välittää. Hymiö Onnellinen
0 tykkäystä