Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Papunen
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Tekstiviestien lähettäminen ei onnistu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, tänään ilmeni liittymässäni tekstiviestin lähetys ongelma eli viestien lähettäminen ei onnistu.

Viestien vastaanottaminen onnistuu mutten pysty lähettämään kenellekään vastausta takaisin. Viesti jää ikään kuin "jonoon" ja viestin kohdassa lukee vain "lähetetään" eikä viesti mene perille useista yrityksistä huolimatta.

Myöskin pankin lähettämät koodit tekstiviestillä puhelimeeni kestävät todella kauan eli eivät tule perille nopeasti niinkuin kuuluisi.

Muut yksityishenkilöiden lähettämät tekstiviestit tulevat normaaliajassa perille.

Olen käynnistänyt puhelintani uudelleen useamman kerran muttei auta.

Katsoin aiemmista keskusteluista niin nimimerkillä @hmviitala_  oli juuri samanlainen viestien lähetys ongelma joitakin vuosia sitten. 

@hmviitala_  sai avun kun Vikapalvelu kytki sms-palvelun uudestaan hänen liittymään vaikkei hänen liittymässä mitään vikaa havaittukaan.

Voitteko myöskin kytkeä liittymääni sms-palvelun uudestaan Vikapalvelun toimesta?

 

Edit SannaMKoo: Lisätty käyttäjätägi

 

 

2 vastausta
Papunen
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Irroitin sim kortin ja laitoin toiseen puhelimeen jossa näin viestien asetuksista ettei siellä ole viestikeskuksen numeroa..joten lisäsin viestikeskuksen numeron ja siirsin sim kortin takaisin omaan puhelimeeni niin viestien lähettäminen onnistui taas:)

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 412 custom-general.kudos
  • 731 custom-general.replies
  • 80 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Papunen  kirjoitti:

Irroitin sim kortin ja laitoin toiseen puhelimeen jossa näin viestien asetuksista ettei siellä ole viestikeskuksen numeroa..joten lisäsin viestikeskuksen numeron ja siirsin sim kortin takaisin omaan puhelimeeni niin viestien lähettäminen onnistui taas:)


Heippa @Papunen ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön, kiva että löysit paikalle keskustelemaan!

 

Hienoa että ongelma jo ratkesikin ja viestit lähtivät toimimaan. Ja kiitos kun tulit vielä kirjoittamaan miten asia ratkesi, tästä keskustelusta voi olla nyt hyötyä muillekin samanlaisen asian kanssa kamppaileville. 😊

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat