Kirjoitettu
18-02-2018
08:00
Muokattu
27-02-2018
13:22
RaMaria
firman puhelin ja meni siihen että että vaatii puk koodin. liittymän nro on XXXXXXX, en löydä koodia telian sivuilta koska työshuhdepuhelin, miten sen saan?
Edit Katjane: Liittymänumero piilotettu ja tarkennettu otsikkoa
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
Kirjoitettu
18-02-2018
08:48
Muokattu
27-02-2018
13:22
RaMaria
Yrityksille on oma asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/ota-yhteytta/yritysportaali
Jollei itse pysty kirjautumaan, niin työpaikalla on yleensä joku, joka hoitaa puhelinasiat.
Kirjoitettu
18-02-2018
08:57
Muokattu
27-02-2018
13:22
RaMaria
Hyvää huomenta @Kuksa2312 ja tervetuloa Yhteisöön! Telian yrityksien tukisivustolla kuvaillaan seuraavanlaisesti:
Voit tarkistaa PUK-koodisi itse kirjautumalla matkapuhelinumerollasi telia.fi-sivustolle. Lue lisää työsuhdeliittymän hallinnoinnista täältä.
Jos et ole yrityskäyttäjä vaan yksityisasiakas, saat PUK-koodin omistamaasi liittymään kirjautumalla sisään täällä.
Jos liittymäsi on lukittu ja et ole aiemmin luonut työsuhdeliittymällesi tunnuksia telia.fi-sivustolle, et voi tarkistaa PUK-koodia telia.fi-sivuston kautta.
Tässä tapauksessa voit
Lisätiedot: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/liittymat-ja-laitteet/puhelinliittymat/puk-koodi
Toivottavasti saat puhelimesi näillä ohjeilla taas toimintakuntoon mahdollisimman pian!
Kirjoitettu
18-02-2018
09:10
Muokattu
27-02-2018
13:23
RaMaria
@PasiS kirjoitti:
Yrityksille on oma asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/ota-yhteytta/yritysportaali
Jollei itse pysty kirjautumaan, niin työpaikalla on yleensä joku, joka hoitaa puhelinasiat.
Niin, jos et ole aiemmin tilannut salasanaa kyseiselle puhelinnumerolle (tai oikeuksiasi on rajattu) @Kuksa2312, niin vaihtoehdoiksi jää...