Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
mikkhoo
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Arris 5305W ohjelmistopäivityksen ongelma

Ilmoitti jälleen että uusi ohjelmistopäivitys on saatavilla ja jälleen kerran sama ongelma. Loading software palkki rullaa todella hitaasti eikä mene loppuun asti koskaan vaan noin puolen välin jälkeen aloittaa aina alusta. Tämän kyllä saa menemään loppuun hirveän taistelun kanssa eli buuttailemalla digiboksia ja toisinaan myös Technicolorin reititintä tai vetämällä piuhan näiden laitteiden välille.

 

Eikä tunnu olevan mitään merkitystä onko muita laitteita samassa verkossa vai ei koska nettiyhteys toimii aivan normaalisti. Muuten kaikki toimii hyvin eikä moitittavaa ole mutta nämä ohjelmistopäivitykset eivät ole menneet läpi puolen vuoden aikana kertaakaan ilman ylimääräistä kikkailua. Onko ongelma yleinen vai ainoastaan täällä päässä?

2 vastausta
jesse56
Kommentaattori
  • 17 custom-general.kudos
  • 73 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@mikkhoo  kirjoitti:

Ilmoitti jälleen että uusi ohjelmistopäivitys on saatavilla ja jälleen kerran sama ongelma. Loading software palkki rullaa todella hitaasti eikä mene loppuun asti koskaan vaan noin puolen välin jälkeen aloittaa aina alusta. Tämän kyllä saa menemään loppuun hirveän taistelun kanssa eli buuttailemalla digiboksia ja toisinaan myös Technicolorin reititintä tai vetämällä piuhan näiden laitteiden välille.

 

Eikä tunnu olevan mitään merkitystä onko muita laitteita samassa verkossa vai ei koska nettiyhteys toimii aivan normaalisti. Muuten kaikki toimii hyvin eikä moitittavaa ole mutta nämä ohjelmistopäivitykset eivät ole menneet läpi puolen vuoden aikana kertaakaan ilman ylimääräistä kikkailua. Onko ongelma yleinen vai ainoastaan täällä päässä?


Mulla on toi sama ongelma wifi-yhteydellä tohon boksiin,piuhan kanssa se toimi ja latasi sitten ihan hyvin.Mulla vaihdettin toi boksi(tosin kuvan pätkimisen takia joka sitten kyllä korjaantui,mutta latausongelma jäi). Sain ohjeen ottaa asetuksista se 2,4G pois jonka jälkeen se kyllä sitten latasi boksiin ohjelmiston.Joku outous tossa hommassa kyllä on.

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 124 custom-general.kudos
  • 649 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions


@mikkhoo  kirjoitti:

Ilmoitti jälleen että uusi ohjelmistopäivitys on saatavilla ja jälleen kerran sama ongelma. Loading software palkki rullaa todella hitaasti eikä mene loppuun asti koskaan vaan noin puolen välin jälkeen aloittaa aina alusta. Tämän kyllä saa menemään loppuun hirveän taistelun kanssa eli buuttailemalla digiboksia ja toisinaan myös Technicolorin reititintä tai vetämällä piuhan näiden laitteiden välille.


Olemme huomanneet saman ongelman, kun digiboksi on WiFi -yhteydellä kytketty. Häiriön aiheuttajaa selvitetään ja korjataan se mahdollisimman pian. Suosittelen toistaiseksi käyttämään verkkokaapelia ohjelmistopäivityksen latauksen aikana, kunnes häiriö saadaan korjattua.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.