Skip to main content

Hei!

Kovin on häiriöherkkä tämä Telia TV. Viime aikoina jää jumiin joka päivä, ja käynnistys (piuha irti) kestää minuutteja. Ja jos TV:stä tulee Champions League -finaali tai Euroviisut, niin varmaan jumittaa. Puhelimesta ei saa ketään kiinni alle 150 €/h. Pitääkö maksaa täyden hinnan toistuvasti häiriötilaan menevästä Telia TV:stä? Onko määritelty mitään laatukriteeriä, joka johtaa hinnanalennukseen? Ehdottaisin mainosbudjetin leikkaamista, ja ne rahat tuotteen kehitykseen, nykyinen ei tyydytä asiakasta. Kohta 2 vuotta Telia TV kokemusta täynnä, eikä häiriöt vähenemässä.

 


@Elisallekohta  kirjoitti:

Hei!

Kovin on häiriöherkkä tämä Telia TV. Viime aikoina jää jumiin joka päivä, ja käynnistys (piuha irti) kestää minuutteja. Ja jos TV:stä tulee Champions League -finaali tai Euroviisut, niin varmaan jumittaa. Puhelimesta ei saa ketään kiinni alle 150 €/h. Pitääkö maksaa täyden hinnan toistuvasti häiriötilaan menevästä Telia TV:stä? Onko määritelty mitään laatukriteeriä, joka johtaa hinnanalennukseen? Ehdottaisin mainosbudjetin leikkaamista, ja ne rahat tuotteen kehitykseen, nykyinen ei tyydytä asiakasta. Kohta 2 vuotta Telia TV kokemusta täynnä, eikä häiriöt vähenemässä.

 


Et ole yksin tämän kanssa...

 

 

 

 



@Elisallekohta  kirjoitti:


Hei!



Kovin on häiriöherkkä tämä Telia TV. Viime aikoina jää jumiin joka päivä, ja käynnistys (piuha irti) kestää minuutteja. Ja jos TV:stä tulee Champions League -finaali tai Euroviisut, niin varmaan jumittaa. Puhelimesta ei saa ketään kiinni alle 150 €/h. 



 






Hei ja tervetuloa Telian Yhteisöön!

Onko sinulla Telia TV-digiboksi Telian kiinteällä laajakaistalla käytössä vai mobiiliyhteydellä (tai muun operaattorin yhteydellä)? Mikä käytössä olevan digiboksisi malli on? Tästä listasta otsikon "Digiboksit" alta näet uusimpien digiboksiemme ohjeet. Oletko testannut irroittaa digiboksille yhteyttä jakavaa reititintä virrasta tämän häiriön alkamisen jälkeen? Tämä voi auttaa joissain tilanteissa. Tästä löydät digiboksipalvelun ongelmatilanteisiin ohjeita.

Jos näistä asiakastuen ohjeista ei ole apua, voit jättää häiriöilmoituksen meille.


Onko kukaan saanut apua tähän ongelmaan?



@Ocxid  kirjoitti:

Onko kukaan saanut apua tähän ongelmaan?


Ainakin itselleni on tilanne mennyt sellaiseksi, että sen sijaan että pitäisin itsestäänselvänä, että Telia TV toimii silloin kun haluan, niin olen positiivisesti yllättynyt, kun se toimii ja ei tarvitse ottaa piuhaa irti boksista, ei kun tallennus ei pätki, ei tarvitse käyttää toisella kanavalla välillä kun lähetys vaan pysähtyy yms. Tämä surullinen tilanne kertonee tilanteesta missä ollaan.



  kirjoitti:

@Ocxid  kirjoitti:

Onko kukaan saanut apua tähän ongelmaan?


Ainakin itselleni on tilanne mennyt sellaiseksi, että sen sijaan että pitäisin itsestäänselvänä, että Telia TV toimii silloin kun haluan, niin olen positiivisesti yllättynyt, kun se toimii ja ei tarvitse ottaa piuhaa irti boksista, ei kun tallennus ei pätki, ei tarvitse käyttää toisella kanavalla välillä kun lähetys vaan pysähtyy yms. Tämä surullinen tilanne kertonee tilanteesta missä ollaan.


Itse tein vikailmoituksen joku aika sitten. En tiedä eteneekö asia mitenkään, mutta ongelmat jatkuu.


Hei, täällä ilmennyt sellaista, että kun menet Cmoren kanavalla 122 eli avaat sovelluksen, yrität etusivulta "Jatka katselua" (vaikka joku sarja siis). Kun siitä painaa, tulee ruutuun ratas joka pyörii hetken, jämähtää ja heittää takaisin etusivu-kohtaan. Jonka jälkeen jumittaa koko boksi eli reagoi kaukosäätimeen. Toki boksin etureunan vihreä valo välähtää kun säätimestä painaa, mutta mitään ei tapahdu. Kunnes sekoaa lopullisesti kun painelee nappeja liikaa 😃. Piuhat irti ja sit taas ok. Tämä siis vain Cmore, ei esim. Netflix (seur. kanava). Muuten toimii kaikki hyvin.



@Elisallekohta  kirjoitti:


Puhelimesta ei saa ketään kiinni alle 150 €/h.






Pahoittelut, kun tartuun yhteen yksittäiseen asiaan, mutta en huomannut, että tähän olisi kukaan kommentoinut mitään.



 



Jos soitat asiakaspalveluun niin puhelu maksaa matkapuhelumaksun verran, joka meidän liittymillä on 9snt per minuutti. Jos taasen soitat Helppiin (tekninen laitetuki), puhelu sinne maksaa 2,5eur per puhelu + 2,5eur per alkava minuutti.



 



Ymmärrän, että olet tuohtunut ja se on ok mutta asiakaspalveluun soitto ei ole ihan noin kallista. Puhelimen lisäksi meillä on myös nettiasiointimahdollisuus.



 



Mikä tilanne sinulla muuten on tällä hetkellä Telia TV:n kanssa, teitkö vikailmoituksen ja saatiinko ongelmat korjattua?



 







@TeroRe  kirjoitti:

@Elisallekohta  kirjoitti:

Puhelimesta ei saa ketään kiinni alle 150 €/h.


Pahoittelut, kun tartuun yhteen yksittäiseen asiaan, mutta en huomannut, että tähän olisi kukaan kommentoinut mitään.

 

Jos soitat asiakaspalveluun niin puhelu maksaa matkapuhelumaksun verran, joka meidän liittymillä on 9snt per minuutti. Jos taasen soitat Helppiin (tekninen laitetuki), puhelu sinne maksaa 2,5eur per puhelu + 2,5eur per alkava minuutti.

 

Ymmärrän, että olet tuohtunut ja se on ok mutta asiakaspalveluun soitto ei ole ihan noin kallista. Puhelimen lisäksi meillä on myös nettiasiointimahdollisuus.

 

Mikä tilanne sinulla muuten on tällä hetkellä Telia TV:n kanssa, teitkö vikailmoituksen ja saatiinko ongelmat korjattua?

 


Onko mitään keinoa saada tietää mitä vikailmoitukselle tapahtuu tai hoidetaanko sitä yleensäkään? Itse sain sähköpostilla turhia ohjeita ja sen jälkeen ei ole mitään kuulunut. Irroitellaan johtoja!



@Ocxid  kirjoitti:

Onko mitään keinoa saada tietää mitä vikailmoitukselle tapahtuu tai hoidetaanko sitä yleensäkään?






Ei ikävä kyllä, ei ole sivua webissä eikä näkymää Minun Telia -sovelluksessa, josta voisit seurata asian etenemistä. Olisi kyllä hyvä, jos meillä olisi sivu, josta itse kukin voisi seurata omia sisässä olevia vikareitaan.



 




@Ocxid  kirjoitti:
 Itse sain sähköpostilla turhia ohjeita ja sen jälkeen ei ole mitään kuulunut.


Tämän ja aiemmin kertomasi perusteella kuulostaa - varmuudella en toki voi sanoa - että tästä sinun tapauksesta ei tehty vikailmoitusta. Mitä muuta viestissä oli, kuin ohjeita?



 




@Ocxid  kirjoitti:
Irroitellaan johtoja!


Tämä on siitä hyvä toimenpide, että se resetoi laitteet JA sen lisäksi voit varmistaa, että laitteissa on uusimmat softat. Meidän laitteet tsekkaa ohjelmapäivitykset aina bootin / uudelleenkäynnistyksen yhteydessä. Ymmärrän toki, melkoinen n00b ohje, mutta on sillä myös ihan oikea tarkoituksensa.



Ei ikävä kyllä, ei ole sivua webissä eikä näkymää Minun Telia -sovelluksessa, josta voisit seurata asian etenemistä. Olisi kyllä hyvä, jos meillä olisi sivu, josta itse kukin voisi seurata omia sisässä olevia vikareitaan.

Siis hetkinen, väitättekö tosissanne ettei ole mitään keinoa seurata omaa häiriöilmoitusta? Tuohan on anteeksiantamaton tilanne teleoperaattorifirmalle. Miten ihmeessä valvotte ja mittaatte sisäisesti oma toimintaanne / tehokkuutta ja ennen kaikkea miten ihmeessä kuvitellaan maksavan loppuasiakkaan tietävän missä mennään.... ei näin.


Monessa eri ketjussa sanotaan, että "tee henkilökohtainen häiriöilmoitus" mutta nyt vaikuttaa siltä on pakko jatkaa yksittäistenkin häiriöiden ilmoittamista täällä julkisesti jotta a) saa laajemmalle yleisölle tietoon palvelun viat / epäkohdat ja niin naurettavalta kun se kuullostaakin niin b) luoda julkisesti painetta Telialle tehdä jotain asian eteen.



  kirjoitti:
Siis hetkinen, väitättekö tosissanne ettei ole mitään keinoa seurata omaa häiriöilmoitusta? Tuohan on anteeksiantamaton tilanne teleoperaattorifirmalle. Miten ihmeessä valvotte ja mittaatte sisäisesti oma toimintaanne / tehokkuutta ja ennen kaikkea miten ihmeessä kuvitellaan maksavan loppuasiakkaan tietävän missä mennään.... ei näin.

 





Tottakai mittaamme sisäisesti mm. omaa tehokkuutta yms. Ainoa joka puuttuu on esimerkiksi tuollainen sivu, joka kertoisi asiakkaalle vikailmoituksen väliaikatietoja eri vaiheista.



 




  kirjoitti:
Monessa eri ketjussa sanotaan, että "tee henkilökohtainen häiriöilmoitus" mutta nyt vaikuttaa siltä on pakko jatkaa yksittäistenkin häiriöiden ilmoittamista täällä julkisesti jotta a) saa laajemmalle yleisölle tietoon palvelun viat / epäkohdat ja niin naurettavalta kun se kuullostaakin niin b) luoda julkisesti painetta Telialle tehdä jotain asian eteen.


Henkilökohtainen vikailmoitus varmistaa sinulle sen, että saat ilmoituksen, kun vika on korjattu. Sen myötä et tosiaan kuitenkaan ikävä kyllä saa väliaikatietoja tyyliin "Tiketti käsittelyssä, "Tiketti siirretty asentajalle", "Asentajan kommentit xyz", "Odottaa softapäivitystä" jne. Ja nämä meillä olisi hyvä päästä näyttämään asiakkaalle, kyllä niissä olisi lisäarvoa.



 



Voit kertoa toki täällä vioista ja havainnoista, sitä vartenhan tämä Yhteisö meillä muun muassa onkin. Osaan pystymme vaikuttamaan tätäkin kautta, osaan tarvitsemme yksilöiviä (asiakas yms.) tietoja, jolloin joissain tapauksissa saatamme joutua pyytämään, että teethän silti myös tuon henkilökohtaisen vikailmoituksen.



 



@FCTelia  kirjoitti:


Hei, täällä ilmennyt sellaista, että kun menet Cmoren kanavalla 122 eli avaat sovelluksen, yrität etusivulta "Jatka katselua" (vaikka joku sarja siis). Kun siitä painaa, tulee ruutuun ratas joka pyörii hetken, jämähtää ja heittää takaisin etusivu-kohtaan. Jonka jälkeen jumittaa koko boksi eli reagoi kaukosäätimeen. Toki boksin etureunan vihreä valo välähtää kun säätimestä painaa, mutta mitään ei tapahdu. Kunnes sekoaa lopullisesti kun painelee nappeja liikaa 😃. Piuhat irti ja sit taas ok. Tämä siis vain Cmore, ei esim. Netflix (seur. kanava). Muuten toimii kaikki hyvin.






Onkohan sinulla Arris 4302-mallinen boksi käytössäsi? Ainakin tällä boksimallilla nimittäin on havaittu kuvailemaasi häiriötä, ja se on välitetty eteenpäin tiedoksi ja korjattavaksi kehittäjille! Pahoittelut siis häiriöstä, pyrimme saamaan tuo kuntoon mahdollisimman pikaisesti. 


 


@TeroRe  kirjoitti:

  kirjoitti:
Siis hetkinen, väitättekö tosissanne ettei ole mitään keinoa seurata omaa häiriöilmoitusta? Tuohan on anteeksiantamaton tilanne teleoperaattorifirmalle. Miten ihmeessä valvotte ja mittaatte sisäisesti oma toimintaanne / tehokkuutta ja ennen kaikkea miten ihmeessä kuvitellaan maksavan loppuasiakkaan tietävän missä mennään.... ei näin.

 

Tottakai mittaamme sisäisesti mm. omaa tehokkuutta yms. Ainoa joka puuttuu on esimerkiksi tuollainen sivu, joka kertoisi asiakkaalle vikailmoituksen väliaikatietoja eri vaiheista.

 


  kirjoitti:
Monessa eri ketjussa sanotaan, että "tee henkilökohtainen häiriöilmoitus" mutta nyt vaikuttaa siltä on pakko jatkaa yksittäistenkin häiriöiden ilmoittamista täällä julkisesti jotta a) saa laajemmalle yleisölle tietoon palvelun viat / epäkohdat ja niin naurettavalta kun se kuullostaakin niin b) luoda julkisesti painetta Telialle tehdä jotain asian eteen.

Henkilökohtainen vikailmoitus varmistaa sinulle sen, että saat ilmoituksen, kun vika on korjattu. Sen myötä et tosiaan kuitenkaan ikävä kyllä saa väliaikatietoja tyyliin "Tiketti käsittelyssä, "Tiketti siirretty asentajalle", "Asentajan kommentit xyz", "Odottaa softapäivitystä" jne. Ja nämä meillä olisi hyvä päästä näyttämään asiakkaalle, kyllä niissä olisi lisäarvoa.

 

Voit kertoa toki täällä vioista ja havainnoista, sitä vartenhan tämä Yhteisö meillä muun muassa onkin. Osaan pystymme vaikuttamaan tätäkin kautta, osaan tarvitsemme yksilöiviä (asiakas yms.) tietoja, jolloin joissain tapauksissa saatamme joutua pyytämään, että teethän silti myös tuon henkilökohtaisen vikailmoituksen.

 


Ja taas on hetkinen vierähtänyt eikä vikailmoitus ole mitään tuonut. Varmaan on jo tapaus suljettu ilman toimenpiteitä...

No mutta, tänään neljä tuntia laite haki verkkoa ennen, kuin luovutti ja yhdistyi monien resetointien ja johdon irroittamisien jälkeen.

 

 



@Ocxid  kirjoitti:






Ja taas on hetkinen vierähtänyt eikä vikailmoitus ole mitään tuonut. Varmaan on jo tapaus suljettu ilman toimenpiteitä...



No mutta, tänään neljä tuntia laite haki verkkoa ennen, kuin luovutti ja yhdistyi monien resetointien ja johdon irroittamisien jälkeen.






@TeroRe tästä kommentoikin aiemmin, että Yhteisöön kirjoittamiesi viestien perusteella ilmoituksestasi ei ole tehty häiriöilmoitusta eteenpäin vaan oli annettu lisäohjeita ongelman ratkaisuun. Voisitko siis tarkentaa, millaisen vastauksen sait ja oliko siinä jokin tunniste asiakaspalvelijan kirjaamasta häiriöilmoituksesta?

Itsepalvelusta tehty ilmoitus ei ole automaattisesti häiriöilmoitus, vaan ilmoituksen pohjalta aloitetaan ongelman rajaus ja tarvittaessa kirjataan palvelun asiantuntijoille häiriöilmoitus. Kirjatusta häiriöilmoituksesta tulee myös tekstiviestillä ilmoitus, kun se on kirjattu ja myöhemmin tekstiviesti, kun on kuitattu korjatuksi.


samaa mieltä,meillä menossa jo yli 10 vuotta ja tuntuu viat vaan lisääntyvän,ongelma on mielestäni että on siirrytty kokonaan netin kautta toimivaan käyttöjärjestelmään,ennen vanhaan softa asentui boxiin ja pystyi toimimaan ilman nettiä esim kovalevytallenteilla,nykyinen boxihan on täysin netin armoilla,eihän se edes käynnisty ilman nettiyhteyttä.huolestuttava suunta koko yhteiskunnassa että netin varaan laitetaan koko ajan enemmän palveluita,netti ja palvelut  toimii niin epävarmasti että koko ajan on jotain ongelmia ja häiriöitä,on tämä nykytekniikka niin hienoa ja toimivaa että savu nousee korvista....

 

ja tästä kaikesta ihanuudesta pitää maksaa itsensä kipeäksi...



@arttu1971  kirjoitti:


samaa mieltä,meillä menossa jo yli 10 vuotta ja tuntuu viat vaan lisääntyvän,ongelma on mielestäni että on siirrytty kokonaan netin kautta toimivaan käyttöjärjestelmään,ennen vanhaan softa asentui boxiin ja pystyi toimimaan ilman nettiä esim kovalevytallenteilla,nykyinen boxihan on täysin netin armoilla,eihän se edes käynnisty ilman nettiyhteyttä.huolestuttava suunta koko yhteiskunnassa että netin varaan laitetaan koko ajan enemmän palveluita,netti ja palvelut  toimii niin epävarmasti että koko ajan on jotain ongelmia ja häiriöitä,on tämä nykytekniikka niin hienoa ja toimivaa että savu nousee korvista....






Tekniikka kehittyy ja palvelut muuttuu, käyttäjät toivovat aina parannuksia järjestelmiin eikä paikalleen sovi jäädä. Toki kun palveluita (esim Telia TV) parannetaan, tarkoittaa se yleensä uusien ominaisuuksien lisäämistä ja se tekee sitten koko palvelusta monimutkaisemman. Monimutkaisemmassa palvelussa on toki enemmän mahdollisuuksia palvelussa esiintyviin ongelmiin. Näitä ongelmia korjataan mahdollisimman paljon jo ennen käyttäjille julkaisua, mutta silti ongelmia pääsee syntymään käyttäjilläkin.

En sano, että nettiyhteys olisi syypää erilaisiin ongelmiin, vaan sen enemmänkin tuovan mahdollisuuksia. Erilaiset sovellukset (Areena, Netflix, Youtube) ja esim elokuvavuokraamo ei olisi mahdollista ilman nettiyhteyttä. Toki kaikkia nämä ei palvele tai niille ei ole käyttöä, mutta kyllä nettiyhteys mielestäni enemmän tarjoaa, kuin ottaa. Suurimman osan aikaa nettiyhteydet kuitenkin toimivat vakaasti ja niiden avulla palveluita voidaan käyttää sujuvasti. Toki nettiyhteyden ongelmat tulee myös ratkaista mahdollisimman pian, sen varassa on tosiaan muitakin palveluita nykyisin kuin TV. Tuosta sinun tallenteiden ongelmasta vastasimmekin toiseen ketjuun, jonka aiheesta aloitit.



@HenriLie  kirjoitti:

@Ocxid  kirjoitti:


Ja taas on hetkinen vierähtänyt eikä vikailmoitus ole mitään tuonut. Varmaan on jo tapaus suljettu ilman toimenpiteitä...

No mutta, tänään neljä tuntia laite haki verkkoa ennen, kuin luovutti ja yhdistyi monien resetointien ja johdon irroittamisien jälkeen.


@TeroRetästä kommentoikin aiemmin, että Yhteisöön kirjoittamiesi viestien perusteella ilmoituksestasi ei ole tehty häiriöilmoitusta eteenpäin vaan oli annettu lisäohjeita ongelman ratkaisuun. Voisitko siis tarkentaa, millaisen vastauksen sait ja oliko siinä jokin tunniste asiakaspalvelijan kirjaamasta häiriöilmoituksesta?

Itsepalvelusta tehty ilmoitus ei ole automaattisesti häiriöilmoitus, vaan ilmoituksen pohjalta aloitetaan ongelman rajaus ja tarvittaessa kirjataan palvelun asiantuntijoille häiriöilmoitus. Kirjatusta häiriöilmoituksesta tulee myös tekstiviestillä ilmoitus, kun se on kirjattu ja myöhemmin tekstiviesti, kun on kuitattu korjatuksi.


Eli taas UUSI ilmoitus, joka taas kerran johtaa ei mihinkään. Ja siihen sitten vanhan viankuvauksen lisäksi lisätään, että olen tehnyt kaikki toimenpiteet, jotka kotona voi tehdä ja jotka jopa minä osaan telian sivuilta kaivaa.

 



@Ocxid  kirjoitti:






Eli taas UUSI ilmoitus, joka taas kerran johtaa ei mihinkään. Ja siihen sitten vanhan viankuvauksen lisäksi lisätään, että olen tehnyt kaikki toimenpiteet, jotka kotona voi tehdä ja jotka jopa minä osaan telian sivuilta kaivaa.






Jos aiempaan ilmoitukseesi on vastattu ohjein ja pyydetty niitä testaamaan, on testauksien jälkeen oltava uudelleen yhteydessä (jos palvelu/yhteys ei toimi edelleenkään). Olithan myös tunnistautuneena, eli kirjautunut sisään Minun Teliaan kun teit ilmoituksen häiriöstä? Ilman asiakastietoja häiriöilmoitusta ei voida kirjata, vaan ainoastaan opastaa yleisellä tasolla. Jos olet tehnyt kaiki pyydetyt toimenpiteet ja niistä ei ollut apua, tulee siitä kirjata häiriöilmoitus asiakaspalvelun toimesta. Nopein tapa saada häiriöilmoitus aikaiseksi on olla yhteydessä Chatissa tai puhelimitse, kun on kotona laitteiden äärellä, näin voidaan rajaukset tehdä heti (jos ei ole aiemmin tehty) ja häiriöilmoitus voidaan kirjata tarvittaessa suoraan eteenpäin.



@HenriLie  kirjoitti:

@Ocxid  kirjoitti:


Eli taas UUSI ilmoitus, joka taas kerran johtaa ei mihinkään. Ja siihen sitten vanhan viankuvauksen lisäksi lisätään, että olen tehnyt kaikki toimenpiteet, jotka kotona voi tehdä ja jotka jopa minä osaan telian sivuilta kaivaa.


Jos aiempaan ilmoitukseesi on vastattu ohjein ja pyydetty niitä testaamaan, on testauksien jälkeen oltava uudelleen yhteydessä (jos palvelu/yhteys ei toimi edelleenkään). Olithan myös tunnistautuneena, eli kirjautunut sisään Minun Teliaan kun teit ilmoituksen häiriöstä? Ilman asiakastietoja häiriöilmoitusta ei voida kirjata, vaan ainoastaan opastaa yleisellä tasolla. Jos olet tehnyt kaiki pyydetyt toimenpiteet ja niistä ei ollut apua, tulee siitä kirjata häiriöilmoitus asiakaspalvelun toimesta. Nopein tapa saada häiriöilmoitus aikaiseksi on olla yhteydessä Chatissa tai puhelimitse, kun on kotona laitteiden äärellä, näin voidaan rajaukset tehdä heti (jos ei ole aiemmin tehty) ja häiriöilmoitus voidaan kirjata tarvittaessa suoraan eteenpäin.


 

Mutta kun teihin on niin älyttömän tuskaista olla yhteydessä ihan millä tavalla vaan.

 

Luullakseni olin kirjautuneena, mutta niin osaava en ole, että voisin varmuudella sanoa. Ainakin kaikki asiakastiedot ilmoitukseen oli liitetty.

 

Minulle helpointa olisi, jos tekemäni ilmoitus kasiteltäisiin heti ja olisi mahdollisuus vastata teiltä tulleeseen sähköpostiin. Eikä tällöin tarvitsisi jonottaa tunteja puhelimessa tai zätissä. Tai päivystää kotona, jos ja milloin teiltä joku soittaa.

 

On olemassa läpinäkyviä ja toimivia järjestelmiä ilmoitusten käsittelyyn. Ei tämä tälläinen terveyskeskuksesta kopioitu systeemi ole tätä päivää.?



@Ocxid  kirjoitti:

Mutta kun teihin on niin älyttömän tuskaista olla yhteydessä ihan millä tavalla vaan.






Harmi kuulla, että koet yhteydenoton meidän suuntaan tuskaiseksi. Tarjoamme asiakaspalvelua useamman asiointikanavan kautta, jotta yhteydenotto olisi mahdollisimman helppoa ja vaivatonta tehdä juuri sillä tavalla, minkä asiakas kokee parhaimmaksi. Esimerkiksi chat-asiointikanavamme on auki ympäri vuorokauden, jotta meihin voi olla yhteydessä silloin, kun sinulle se parhaiten sopii. Yhteystiedot | Telia



 




@Ocxid  kirjoitti:

Luullakseni olin kirjautuneena, mutta niin osaava en ole, että voisin varmuudella sanoa. Ainakin kaikki asiakastiedot ilmoitukseen oli liitetty.






Kuulostaa siltä, että olet jättänyt ilmoituksen tunnistautuneena, kun asiakastiedot ilmestyivät automaattisesti kyseiseen ilmoitukseen. Eli tällöin olet ollut kirjautuneena Minun Teliaan.



 




@Ocxid  kirjoitti:


 



Minulle helpointa olisi, jos tekemäni ilmoitus kasiteltäisiin heti ja olisi mahdollisuus vastata teiltä tulleeseen sähköpostiin. Eikä tällöin tarvitsisi jonottaa tunteja puhelimessa tai zätissä. Tai päivystää kotona, jos ja milloin teiltä joku soittaa.

 



On olemassa läpinäkyviä ja toimivia järjestelmiä ilmoitusten käsittelyyn. Ei tämä tälläinen terveyskeskuksesta kopioitu systeemi ole tätä päivää.?






Onneksi ihan noin pitkiä jonoaikoja meillä ei ole asiakaspalvelussamme niin puhelimitse kuin chatissa asioidessa. Ymmärrän, että puhelun päivystäminen saattaa olla haastellista, sillä aina ei vain voi olla tavoitettavissa siten, että pystyy selvittämään asiaa juuri sillä hetkellä, kun puhelin soi. Tällöin on varmasti mahdollista keskustella uudelleensoitosta parempana hetkenä, sillä totta kai myös me haluamme yhtälailla selvittää häiriötilanteen, koska se on kaikkien etu, että palvelut pelittävät niin kuin niiden kuuluukin. 


AndroidTV ja sen taustajärjestelmä (backend) näyttää kärsivän pahoista ohjelmistokehitys ja tuotanto ongelmista.

- "tapahtui DRM virhe"
- java paketti heittää GraphQL:ään liittyvän virheen (uskomattoman heikko ajatus käyttää graphQL:ää tämän luontoisessa palvelussa taustajärjestelmässä)
- tällä hetkellä 15.8.2022 kello 21:00 taistajärjestelmän ohjelmaopas api ei vastaa tai sillä kestää liian kauan vastata. On kokeiltu telian nettiliittymällä sekä Elisa 5G liittymällä.
- Taustajärjestelmä ei joko kykene palvelemaan järkevillä latensseilla tai se ei kestä kuormaa.
-AndroidTV projektissa ongelma näyttää olevan että ohjelmistoa ei pystytä testaamaan ja käyttäjät kokee merkillisiä tiloja cachen ja muiden suhteen.
tämä palvelu ei vastaa palvelusopimusta (SLA) ja tietäisikö joku email osoitteen josta voisi pyytää hyvitystä?



@samiabcd  kirjoitti:


AndroidTV ja sen taustajärjestelmä (backend) näyttää kärsivän pahoista ohjelmistokehitys ja tuotanto ongelmista.

- "tapahtui DRM virhe"
- java paketti heittää GraphQL:ään liittyvän virheen (uskomattoman heikko ajatus käyttää graphQL:ää tämän luontoisessa palvelussa taustajärjestelmässä)
- tällä hetkellä 15.8.2022 kello 21:00 taistajärjestelmän ohjelmaopas api ei vastaa tai sillä kestää liian kauan vastata. On kokeiltu telian nettiliittymällä sekä Elisa 5G liittymällä.
- Taustajärjestelmä ei joko kykene palvelemaan järkevillä latensseilla tai se ei kestä kuormaa.
-AndroidTV projektissa ongelma näyttää olevan että ohjelmistoa ei pystytä testaamaan ja käyttäjät kokee merkillisiä tiloja cachen ja muiden suhteen.
tämä palvelu ei vastaa palvelusopimusta (SLA) ja tietäisikö joku email osoitteen josta voisi pyytää hyvitystä?






Täällä olikin @VeraEk vastannut sinulle liittyen tähän. 😁>


Vastaa