23-06-2022 00:18
Hei!
Kovin on häiriöherkkä tämä Telia TV. Viime aikoina jää jumiin joka päivä, ja käynnistys (piuha irti) kestää minuutteja. Ja jos TV:stä tulee Champions League -finaali tai Euroviisut, niin varmaan jumittaa. Puhelimesta ei saa ketään kiinni alle 150 €/h. Pitääkö maksaa täyden hinnan toistuvasti häiriötilaan menevästä Telia TV:stä? Onko määritelty mitään laatukriteeriä, joka johtaa hinnanalennukseen? Ehdottaisin mainosbudjetin leikkaamista, ja ne rahat tuotteen kehitykseen, nykyinen ei tyydytä asiakasta. Kohta 2 vuotta Telia TV kokemusta täynnä, eikä häiriöt vähenemässä.
23-06-2022
08:24
Muokattu
23-06-2022
08:58
@Elisallekohta kirjoitti:Hei!
Kovin on häiriöherkkä tämä Telia TV. Viime aikoina jää jumiin joka päivä, ja käynnistys (piuha irti) kestää minuutteja. Ja jos TV:stä tulee Champions League -finaali tai Euroviisut, niin varmaan jumittaa. Puhelimesta ei saa ketään kiinni alle 150 €/h. Pitääkö maksaa täyden hinnan toistuvasti häiriötilaan menevästä Telia TV:stä? Onko määritelty mitään laatukriteeriä, joka johtaa hinnanalennukseen? Ehdottaisin mainosbudjetin leikkaamista, ja ne rahat tuotteen kehitykseen, nykyinen ei tyydytä asiakasta. Kohta 2 vuotta Telia TV kokemusta täynnä, eikä häiriöt vähenemässä.
Et ole yksin tämän kanssa...
23-06-2022 09:04
@Elisallekohta kirjoitti:
Hei!
Kovin on häiriöherkkä tämä Telia TV. Viime aikoina jää jumiin joka päivä, ja käynnistys (piuha irti) kestää minuutteja. Ja jos TV:stä tulee Champions League -finaali tai Euroviisut, niin varmaan jumittaa. Puhelimesta ei saa ketään kiinni alle 150 €/h.
Hei ja tervetuloa Telian Yhteisöön!
Onko sinulla Telia TV-digiboksi Telian kiinteällä laajakaistalla käytössä vai mobiiliyhteydellä (tai muun operaattorin yhteydellä)? Mikä käytössä olevan digiboksisi malli on? Tästä listasta otsikon "Digiboksit" alta näet uusimpien digiboksiemme ohjeet. Oletko testannut irroittaa digiboksille yhteyttä jakavaa reititintä virrasta tämän häiriön alkamisen jälkeen? Tämä voi auttaa joissain tilanteissa. Tästä löydät digiboksipalvelun ongelmatilanteisiin ohjeita.
Jos näistä asiakastuen ohjeista ei ole apua, voit jättää häiriöilmoituksen meille.
Kirjoitettu 2 viikkoa sitten
Onko kukaan saanut apua tähän ongelmaan?
Kirjoitettu
2 viikkoa sitten
Muokattu
2 viikkoa sitten
@Ocxid kirjoitti:Onko kukaan saanut apua tähän ongelmaan?
Ainakin itselleni on tilanne mennyt sellaiseksi, että sen sijaan että pitäisin itsestäänselvänä, että Telia TV toimii silloin kun haluan, niin olen positiivisesti yllättynyt, kun se toimii ja ei tarvitse ottaa piuhaa irti boksista, ei kun tallennus ei pätki, ei tarvitse käyttää toisella kanavalla välillä kun lähetys vaan pysähtyy yms. Tämä surullinen tilanne kertonee tilanteesta missä ollaan.
Kirjoitettu tiistai
@LaTe_Show kirjoitti:
@Ocxid kirjoitti:Onko kukaan saanut apua tähän ongelmaan?
Ainakin itselleni on tilanne mennyt sellaiseksi, että sen sijaan että pitäisin itsestäänselvänä, että Telia TV toimii silloin kun haluan, niin olen positiivisesti yllättynyt, kun se toimii ja ei tarvitse ottaa piuhaa irti boksista, ei kun tallennus ei pätki, ei tarvitse käyttää toisella kanavalla välillä kun lähetys vaan pysähtyy yms. Tämä surullinen tilanne kertonee tilanteesta missä ollaan.
Itse tein vikailmoituksen joku aika sitten. En tiedä eteneekö asia mitenkään, mutta ongelmat jatkuu.
Kirjoitettu tiistai
Hei, täällä ilmennyt sellaista, että kun menet Cmoren kanavalla 122 eli avaat sovelluksen, yrität etusivulta "Jatka katselua" (vaikka joku sarja siis). Kun siitä painaa, tulee ruutuun ratas joka pyörii hetken, jämähtää ja heittää takaisin etusivu-kohtaan. Jonka jälkeen jumittaa koko boksi eli reagoi kaukosäätimeen. Toki boksin etureunan vihreä valo välähtää kun säätimestä painaa, mutta mitään ei tapahdu. Kunnes sekoaa lopullisesti kun painelee nappeja liikaa :D. Piuhat irti ja sit taas ok. Tämä siis vain Cmore, ei esim. Netflix (seur. kanava). Muuten toimii kaikki hyvin.
Kirjoitettu
tiistai
Muokattu
tiistai
@Elisallekohta kirjoitti:
Puhelimesta ei saa ketään kiinni alle 150 €/h.
Pahoittelut, kun tartuun yhteen yksittäiseen asiaan, mutta en huomannut, että tähän olisi kukaan kommentoinut mitään.
Jos soitat asiakaspalveluun niin puhelu maksaa matkapuhelumaksun verran, joka meidän liittymillä on 9snt per minuutti. Jos taasen soitat Helppiin (tekninen laitetuki), puhelu sinne maksaa 2,5eur per puhelu + 2,5eur per alkava minuutti.
Ymmärrän, että olet tuohtunut ja se on ok mutta asiakaspalveluun soitto ei ole ihan noin kallista. Puhelimen lisäksi meillä on myös nettiasiointimahdollisuus.
Mikä tilanne sinulla muuten on tällä hetkellä Telia TV:n kanssa, teitkö vikailmoituksen ja saatiinko ongelmat korjattua?
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Tero, Yhteisömanageri
Jos kommentti vastasi kysymykseesi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista
Kirjoitettu tiistai
@TeroRe kirjoitti:
@Elisallekohta kirjoitti:Puhelimesta ei saa ketään kiinni alle 150 €/h.
Pahoittelut, kun tartuun yhteen yksittäiseen asiaan, mutta en huomannut, että tähän olisi kukaan kommentoinut mitään.
Jos soitat asiakaspalveluun niin puhelu maksaa matkapuhelumaksun verran, joka meidän liittymillä on 9snt per minuutti. Jos taasen soitat Helppiin (tekninen laitetuki), puhelu sinne maksaa 2,5eur per puhelu + 2,5eur per alkava minuutti.
Ymmärrän, että olet tuohtunut ja se on ok mutta asiakaspalveluun soitto ei ole ihan noin kallista. Puhelimen lisäksi meillä on myös nettiasiointimahdollisuus.
Mikä tilanne sinulla muuten on tällä hetkellä Telia TV:n kanssa, teitkö vikailmoituksen ja saatiinko ongelmat korjattua?
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Onko mitään keinoa saada tietää mitä vikailmoitukselle tapahtuu tai hoidetaanko sitä yleensäkään? Itse sain sähköpostilla turhia ohjeita ja sen jälkeen ei ole mitään kuulunut. Irroitellaan johtoja!
Kirjoitettu
tiistai
Muokattu
tiistai
@Ocxid kirjoitti:Onko mitään keinoa saada tietää mitä vikailmoitukselle tapahtuu tai hoidetaanko sitä yleensäkään?
Ei ikävä kyllä, ei ole sivua webissä eikä näkymää Minun Telia -sovelluksessa, josta voisit seurata asian etenemistä. Olisi kyllä hyvä, jos meillä olisi sivu, josta itse kukin voisi seurata omia sisässä olevia vikareitaan.
@Ocxid kirjoitti:
Itse sain sähköpostilla turhia ohjeita ja sen jälkeen ei ole mitään kuulunut.
Tämän ja aiemmin kertomasi perusteella kuulostaa - varmuudella en toki voi sanoa - että tästä sinun tapauksesta ei tehty vikailmoitusta. Mitä muuta viestissä oli, kuin ohjeita?
@Ocxid kirjoitti:
Irroitellaan johtoja!
Tämä on siitä hyvä toimenpide, että se resetoi laitteet JA sen lisäksi voit varmistaa, että laitteissa on uusimmat softat. Meidän laitteet tsekkaa ohjelmapäivitykset aina bootin / uudelleenkäynnistyksen yhteydessä. Ymmärrän toki, melkoinen n00b ohje, mutta on sillä myös ihan oikea tarkoituksensa.
Tero, Yhteisömanageri
Jos kommentti vastasi kysymykseesi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista