Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
paranoid80
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Arris VIP4302W ongelmia ja kysymyksiä.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Elikäs olen nyt noin 20h tapellu ton digiboxin kanssa. Ensin tein kaiken niinkuin mukana tulleissa ohjeissa neuvottiin, tuloksena loputon uudelleenkäynnistys looppi. Sitten pistin ohjeista poiketen sen ethernetpiuhalla kiinni jolloin se alkoi lataamaan ja asentamaan ohjelmistoa ja kysyi salasanat. Mutta jos meni valikosta digiboxin asetuksiin niin ei ruutuun tullut mitään eikä kaukosäätimestä tapahtunut enään mitään lisäksi netflix antaa koodin 1510 ja youtube on pelkkä mustaruutu. Nyt noin kymmenennen resetoinnin jälkeen asetukset alkoivat toimia paitsi toi kaukosäätimen paritus koska säätimen bluetooth yhteys katkeaa heti kun tuo telia asentuu boxiin.

 

Elikäs kysymys kuuluu toimiiko joillakin tuo vip4302w langattomasti? Entä pelittääkö siinä netflix tai youtube? Saako tuota kaukoa toimimaan bt:lla? Vai veisinkö ton vehkeen vaan suosiolla ekotorille kun ei tosta hirveesti mitään iloa ole 2hd kanavaa enemmän kuin kaapelissa?

29 vastausta
Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Anssi5, tällä hetkellä tarkempaa aikataulua ei harmi kyllä ole antaa etätallennuksen korjauksessa. Asia on joka tapauksessa edelleen selvityksessä.

 

Hyvityksiä annetaan toki tarpeen mukaan tapauskohtaisesti. Etätallennuksessa on kyse yhdestä aliominaisuudesta vielä tällä hetkellä 2,48 €/kk maksavan palvelun sisällä. Tallenteet ja tallennus digiboksin kautta toimii kuitenkin normaalisti.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

Anssi5
Kommentaattori
  • 21 custom-general.kudos
  • 37 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LiAntti@  kirjoitti:

Moro!

 

@rouvitu, Sen verran voin oikaista tietoa että etätallennus on saatavilla Telia TV-palveluun ominaisuutena olemassa oleviin digibokseihin merkkiin tai malliin katsomatta.

 

 


Oletkos ihan varma tästä. Selvittelin taas tänään omaa etätallennusongelmaani ja sain telialta vastaukseksi seuraavaa: 

 

"Tämä sun digiboksi on uusi Telialla (modulaarinen) joten siinä ei vielä ole ollenkaan etätallennus mahdollisuutta. Tätä siis ollaan tuomassa myös tähän boksille ja siksi siinä on kestänyt. Kyse ei siis ole vain sun digiboksista. "

 

Jos tuo pitää paikkansa, niin se tarkoittaa, että te olette puolisen vuotta toimittaneet asiakkaille tätä Arris VIP4302W digiboxia tietoisena siitä, että siinä ei etätallennus toimi. Tätä ette ole kuitenkaan asiakkaille kertoneet. Mikäs tämä nyt tilanne on, onko tuo facebook aspan tämänpäiväinen vastaus totta?

LiAntti
Telialainen
Telialainen
  • 144 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen edelleen ihan varma tästä jos tapauksessasi on kyse Telia TV laajakaistalla-palvelusta. Ei ole digiboksiin liitetty millään tapaa tuota etätallennusta. Ei se etätallennus tässä miksikään muutu vaikka digiboksin vaihtaisi vanhempaan malliin. Tästä puutteesta on tosiaan tullut palautetta ja se koskee nyt 17.1 jälkeen tilattuja uusia Telia TV-palveluja.

Tälle ongelmalle on ollut tarkoitus saada korjaus Q2 ( huhti-kesäkuu) aikana mutta näyttää valitettavasti siltä että korjaus siirtyy nyt Q3 (Heinä - syyskuu) väliselle ajalle.

 

neteerol
Kommentaattori
  • 3 custom-general.kudos
  • 37 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vie kaatopaikalle!

neteerol
Kommentaattori
  • 3 custom-general.kudos
  • 37 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei ne varsinaisesti viallisia ole. Joku onneton on tehnyt sen softan.

neteerol
Kommentaattori
  • 3 custom-general.kudos
  • 37 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Älkää ihmeessä kytkekö  Arris VIP4302W laitetta verkkoonne (ellei se ole nopea) , sillä ohjelmiston lataaminen jostain syystä blokkaa muitten käyttäjien mahdollisuudet internettiin.

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 147 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @neteerol 

 

Mitään yleistä vikaa tuon suhteen ei ole näiden laitteiden välillä. Olethan kytkenyt digiboksin TG799 Xtreamin 5GHz verkkoon? Jos tämä ok niin palvelureititin kannattaa vielä resetoida painamalla reset-nappia 10 sekunttia laite käynnissä ja kun laite käynnissä taas niin digiboksi yhdistää vielä uudestaan 5GHz verkkoon. Langattoman verkon nollauksen ohjeen löydät täältä. Jos näistä ei ole apua niin sitten kannattaa ottaa yhteyttä häiriöilmoituksiin vaikkapa chatin kautta niin tutkitaan tarkemmin. 

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1916 custom-general.kudos
  • 2926 custom-general.replies
  • 131 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tulee mieleen, että käyttäjän verkko on sen verran hidas, että ohjelmiston lataus hidastuttaa sitä hetkellisesti. Näinhän voi olla vaikka ADSL:n kanssa, jossa kuorma vaikuttaa joskus vasteaikoihin ja erityisesti viivekriittisiin palveluihin, kuten verkkopeleihin.

neteerol
Kommentaattori
  • 3 custom-general.kudos
  • 37 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllä se 5Ghz toimii Arrisin kanssa ethernetin kautta, mutta ei wifillä. Sama 2,4Ghz verkon kanssa. Ja todellakin wifi lataamme ohjelmistoa toiminto ei koskaan mennyt lävitse. Kaiken lisäksi ko. toiminto blokkasi koko verkon eli kukaan ei päässyt sen aikana verkkoon. Pikkuinen korjaus ohjelmiston suhteen taitais olla aiheellista.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 931 custom-general.replies
  • 70 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@neteerol laitatko meille aiheesta vikailmoituksen tulemaan ja linkitätkö siihen tämän sivuston -missä asiaa on jo alustavasti käsitelty.