Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ZerDzo
Vakiokalustoa ☆☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 270 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Bugit lisääntyy päivittäin

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänään tällästä ja tietenkin virhekodit 722 ja 723 olleet jo elokuusta saakka.

20181228_102512.jpg

 

Edit EssiJn: kuva upotettu

4 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2530 custom-general.kudos
  • 3889 custom-general.replies
  • 334 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olet varmaan resetoinut digiboksin ja modeemin?

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ZerDzo@  kirjoitti:

Tänään tällästä ja tietenkin virhekodit 722 ja 723 olleet jo elokuusta saakka.


Kyseiset virhekoodit viittaisi nettiyhteyteen. Eli digiboksi ei saisi kunnollista yhteyttä reitittimeen tai se yhteyden laatu on heikko. Käytätkö digiboksia langattomasti? Siinä tapauksessa kannattaa tarkistaa, että digiboksi on kiinni siinä 5 Ghz langattomassa verkossa. Tämän pystyy myös toteamaan sillä, jos saat digiboksin verkkokaapelilla kiinni reitittimeen. Mikäli nuo häiriöt poistuu niin voidaan todeta, että se johtuu siitä langattomasta verkosta.

 

Tuosta @kiisseli67 ehdotuksesta kannattaa lähteä liikkeelle ja tämän jälkeen tarkistaa, että se digiboksi on siinä 5 Ghz langattomassa verkossa kiinni. 

ZerDzo
Vakiokalustoa ☆☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 270 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Digiboksin joutuu restoimaan viikon kahden välein kun ei toimi kunnolla. 6. digiboksi menossa kesäkuun jälkeen. Netti vakaa, 80 sisään 10 ulos joka speedtestillä. Digiboksi verkkonarulla kiinni ja vikailmoitukset päällä olleet hyvän tovin.

 

Bugit vaan lisääntyy ja hyvitysiä ei anneta ja asiakadpalvelusta annetaan virheellisiä tietoja. Voitte telian ihmiset näihin tutustua kun pääsette asiakastietoihini käsiksi.

LiAntti
Telialainen
Telialainen
  • 144 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jos sinulla on häiriöilmoitus asiasta vetämässä niin tilanteesta tulee txt-viestitse lisätietoja ja myös ohjeet miten saat suoraan viankäsittelijälle lähetettyjä lisätietoja ongelmasta. Myös Omat Sivut -palvelun kautta CHATista voi tiedustella ja antaa lisätietoja aiheesta. Onhan mahdollisesti aiemmin virheelliset tiedot korjattu nyt kuntoon ?

 

Häiriöilmoituksen pohjalta tapauskohtaisesti katsotaan hyvitykseen perusteet ja näitä täytyy häiriöilmoituksen osalta myös vaatia mikäli kuittaus korjauksesta annetaan.