Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 98 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Digiboksin YouTube-sovellus ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Havaitsin eilispäivänä, ettei digiboksin YouTube-sovellus toiminut; ruudulla näkyy vain sovelluksen logo - eteenpäin ei pääse, pois vain kaukosäätimen Menu-näppäimellä. Hetkeä aikaisemmin boksille oli saapunut ohjelmistopäivitys - en tiedä, onko tällä osuutta asiaan. Joka tapauksessa toivoisin pikaista korjausta.

8 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 134 custom-general.kudos
  • 752 custom-general.replies
  • 65 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ericrose  kirjoitti:

Havaitsin eilispäivänä, ettei digiboksin YouTube-sovellus toiminut; ruudulla näkyy vain sovelluksen logo - eteenpäin ei pääse, pois vain kaukosäätimen Menu-näppäimellä. Hetkeä aikaisemmin boksille oli saapunut ohjelmistopäivitys - en tiedä, onko tällä osuutta asiaan. Joka tapauksessa toivoisin pikaista korjausta.


Sovelluksien toimintaan on useasti auttanut boksin virroitta käyttäminen. Testaisitko siis irroittaa digiboksin virtajohdon 30 sekunnin ajaksi ja sitten takaisin. Toimiiko Youtube sen jälkeen? Kertoisitko myös minkä merkkinen ja mallinen digiboksi sinulla on käytössä? Laitteen takana/pohjassa olevassa tarrassa on nämä tiedot ilmoitettu.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 98 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitoksia vastauksesta! täytyy silti todeta, ettei virran katkaisu auttanut asiaa. Digiboksi Arris VIP 4302.

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 134 custom-general.kudos
  • 752 custom-general.replies
  • 65 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ericrose  kirjoitti:

Kiitoksia vastauksesta! täytyy silti todeta, ettei virran katkaisu auttanut asiaa. Digiboksi Arris VIP 4302.


Selvä. Testasin juuri samaisella mallilla niin Youtube näytti toimivan suoriltaan. Suosittelen seuraavaksi palauttaamaan digiboksille tehdasasetukset, eli poistamaan nykyisen ohjelmiston. Ohjeet tähän palautukseen löydät asiakastuestamme.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 98 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kitoksia ohjeista! Epätietoisuuttani joudun kysymään, digiboksin käyttäjätunnuksesta ja salasanasta - itselläni on eri salasanat TV-sovellukseen ja nettiin -  en enää muista, miten olen digiboksiin kirjautunut - laite on ollut aina päällä kirjautuneena.

ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 98 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Resetoin digiboksin ohjeiden mukaan, mutta häiriö vain säilyi.

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
@ericrose  kirjoitti:

Resetoin digiboksin ohjeiden mukaan, mutta häiriö vain säilyi.


Resetoinnin pitäisi palauttaa Youtube toimintaan. Ottaisitko yhteyttä meihin niin pääsemme katsomaan tilannetta tarkemmin.

ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 98 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mitähän kautta yhteydenotto olisi paras?

HannaSu
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 128 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ericrose  kirjoitti:

Mitähän kautta yhteydenotto olisi paras?


Suosittelen jättämään Minun Teliasta häiriöilmoituksen, jonka pohjalta tekninen asiakaspalvelumme pääsee tutkimaan asiaa tarkemmin. 🙂

| Telia Yhteisön moderaattori |